Najnowsze oferty pracy

  • Samodzielny Referent / Samodzielna Referentka ds. obsługi studentów

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    22 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę toku studiów studentów Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kompleksowa administracyjno-dydaktyczna obsługa studentów polskich i obcokrajowców, obsługa systemów: USOS, APD, Sigillum,...
  • Specjalista ds. Obsługi Studentów

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    6 dni
    Prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów (studenci polscy i zagraniczni) Obsługa systemów elektronicznych wspierających proces dydaktyczny; Współpraca z kadrą zarządzającą oraz innymi działami; Tworzenie zestawień, raportów i analiz; Udział w bieżących działaniach...
  • Specjalista ds. Administracji w Nowoczesnej Księgowości

    Value Finance Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B   5 000 - 6 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    3 dni
    Zakres obowiązków: Wystawianie faktur sprzedaży i faktur korygujących w imieniu klientów biura; Wystawianie dokumentów kompensat, not; Wprowadzanie przelewów do banku; Wprowadzanie faktur zakupu do elektronicznego obiegu dokumentów oraz ich wymiarowanie; Weryfikacja faktur kosztowych z...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Nadzorowanie działu administracyjnego; Wsparcie dla działu księgowości. Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą. Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych materiałów biznesowych. Koordynowanie terminarza i...
  • Pracownik administracyjny

    KFB Acoustics Spółka z o.o.   Domasław, ul. Oławska 8    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Praca stacjonarna 8.00 - 16.00, 7.30 – 15.30 w Domasławiu - 6 km na południe od Wrocławia (obok Bielan Wrocławskich) Poszukujemy osoby otwartej, uśmiechniętej, z nastawieniem na działanie i poczuciem odpowiedzialności za wykonywane zadania. Zakres obowiązków: Przygotowywanie spotkań;...
  • Specjalista w Biurze Wsparcia i Dostępności

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu
    2 dni
    Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: 1/2 etatu Liczba etatów: 1 Zatrudnienie w ramach projektu Uniwersytet Wrocławski uczelnią bardziej dostępną. Główne obowiązki: Realizacja form wsparcia dla osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami. Działania na rzecz...
  • Specjalista w Dziale Gospodarki Nieruchomościami

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główne obowiązki: Prowadzenie bazy nieruchomości należących do Uniwersytetu Wrocławskiego oraz analizowanie stopnia wykorzystywania tych nieruchomości. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań konkursowych / przetargowych na najem nieruchomości. Prowadzenie wszelkich spraw związanych z...
  • Specjalista ds. administracyjno-formalnych w dziale górniczym

    Mineral Polska Sp. z o.o.   Czarny Bór    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoja rola w STRABAG Kandydat będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę administracyjno-formalnych zagadnień działu górniczego. Analiza planów zagospodarowania przestrzennego, koordynacja procedur planistycznych z Urzędem i planistami. Nabywanie gruntów i uzyskiwanie zgód właścicieli...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Administrator ds. górniczych

    Klient portalu Praca.pl   Czarny Bór    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Kompleksowa obsługa administracyjno-formalna w dziale górniczym. Analiza planów zagospodarowania, koordynacja procedur planistycznych. Zarządzanie nabyciem gruntów, zdobywanie niezbędnych zgód. Współpraca z działami prawnymi i nieruchomości. Przygotowanie i składanie wszelkiego rodzaju...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Specjalista ds. Administracyjnych Wrocław
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi nieruchomości

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi nieruchomości

Politechnika Wrocławska
Wrocław
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
29 dni temu

Dział Zarządzania Majątkiem Politechniki Wrocławskiej poszukuje osób na stanowisko:

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi nieruchomości
Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: SP/DZM/13/2025
Opis stanowiska:

 

Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę spraw związanych z majątkiem własnym Uczelni oraz innych spraw będących w gestii Dyrektora Administracyjnego.

 

Zakres obowiązków:
  • udział w postępowaniach dotyczących najmu nieruchomości,
  • udział w postępowaniach dotyczących sprzedaży i najmu ruchomości i nieruchomości,
  • rozliczanie podatku od nieruchomości i pokrewnych,
  • obsługa umów obowiązujących w ramach Pionu Dyrektora Administracyjnego,
  • dekretowanie i wystawianie faktur i ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie księgowym,
  • redagowanie pism, przygotowywanie sprawozdań, zestawień, raportów oraz prezentacji na potrzeby Dyrektora Administracyjnego,
  • udział w postępowaniach dotyczących służebności przesyłu na rzecz Uczelni,
  • opracowywanie informacji i raportów dla władz Uczelni oraz instytucji zewnętrznych (MNiSzW, Urząd Wojewódzki, Urząd Miasta, PiP i inne),
  • przygotowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi na Uczelni regulaminami i zarządzeniami,
  • przygotowanie projektów procedur, regulaminów i unormowań dotyczących obszaru działań Dyrektora Administracyjnego.
Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie min. średnie,
  • min. 2 –letnie doświadczenie zawodowe, mile widziane na podobnym stanowisku,
  • znajomość przepisów z zakresu: postępowania administracyjnego, zamówień publicznych, prawa cywilnego, gospodarki nieruchomościami,
  • znajomość MS Office (Excel, Word, Power Point),
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne: komunikacji, współpracy, adaptacji,
  • samodzielność,
  • zaangażowanie,
  • wysoka kultura osobista.
Mile widziane:
  • wykształcenie wyższe,
  • umiejętność samodzielnego proponowania rozwiązań,
  • umiejętność działania pod presją czasu,
  • doświadczenie w pracy w zintegrowanych systemach informatycznych, przede wszystkim TETA.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, z pensją zawsze na czas, trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę (3-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy),
  • pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe),
  • przestrzeganie zasady work-life balance (praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30),
  • atrakcyjny system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (dofinansowanie kursów językowych i studiów, certyfikowanych szkoleń specjalistycznych, zajęcia sportowe),
  • możliwość udziału w konferencjach i spotkaniach z naukowcami,
  • możliwość zaangażowania w inicjatywy charytatywne i działania integracyjne (m.in. Bieg Rektora, Bieg Firmowy, Impreza Mikołajowa)
  • atrakcyjną lokalizację w centrum miasta.
Politechnika Wrocławska jako przyjazny pracodawca wspiera zatrudnianie osób z niepełnosprawnościami. Informacje o dostępności wybranych budynków PWr: https://przewodnik.pwr.edu.pl/pl/. Informacje o wsparciu dla pracowników z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami: http://dzd.pwr.edu.pl/pl

Informujemy:

Zgodnie z Ustawą z dnia 13.05.2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 31.07.2017 r. w sprawie trybu, sposobu i zakresu uzyskiwania i udostępniania informacji z Rejestru z dostępem ograniczonym oraz sposobu zakładania konta użytkownika, każda osoba przed zatrudnieniem zobowiązana będzie przedłożyć dokumenty wymagane w/w przepisami w tym informację z Krajowego Rejestru Karnego, jak również zostanie zweryfikowana w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
Przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji na Politechnice Wrocławskiej - kliknij, aby rozwinąć

Dla wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:

 

O zakresie, celach i metodach przetwarzania danych osobowych w związku z rekrutacjami pracowników decyduje Administrator danych czyli Politechnika Wrocławska z siedzibą we Wrocławiu przy Wybrzeżu Wyspiańskiego 27. Kontakt z Administratorem możliwy jest drogą tradycyjną na adres siedziby albo elektronicznie, formularzem na stronie pwr.edu.pl/kontakt. W razie wątpliwości związanych z przetwarzaniem dotyczących Państwa danych przez Administratora proszę o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. W Uczelni wyznaczono IOD, którym jest r.pr. Sebastian Zalipski - e-mail: IOD@pwr.edu.pl.

 

Cele i podstawy przetwarzania Państwa danych osobowych:

  • na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO - dla podjęcia czynności niezbędnych do zawarcia umowy, na Państwa żądanie,
  • na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, (a jeśli w rekrutacji na dane stanowisko potrzebne są specyficzne zaświadczenia o stanie zdrowia to są one przetwarzane na podstawie art. 9 ust. 2 lit. b RODO) - dla spełnienia naszych obowiązków prawnych w zakresie wynikającym z przepisów prawa, w szczególności art. 22(1) Kodeksu Pracy – oraz art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 560) w związku z par. 14 Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 31 lipca 2017 r. w sprawie trybu, sposobu i zakresu uzyskiwania i udostępniania informacji z Rejestru z dostępem ograniczonym oraz sposobu zakładania konta użytkownika (Dz. U. poz. 1561 z późn. zm.);
  • na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (a w razie udostępnienia danych szczególnej kategorii, także art. 9 ust. 2 lit. a RODO) - w razie dobrowolnego udostępnienia przez Kandydata innych danych niż te, które są wymagane przepisami prawa – przetwarzanie dobywa się na podstawie jego zgody, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego,
  • na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (a w razie udostępnienia danych szczególnej kategorii, także art. 9 ust. 2 lit. f RODO) - dla realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na przeciwdziałaniu oszustwom, czy dla zapewnienia bezpieczeństwa danych podczas rekrutacji.

Zakres danych jakich oczekujemy od Kandydata wynika z art. 221 Kodeksu pracy i obejmuje: 1) imię (imiona) i nazwisko; 2) datę urodzenia; 3) dane kontaktowe wskazane przez taką osobę; 4) wykształcenie; 5) kwalifikacje zawodowe; 6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Informacji o wykształceniu, kwalifikacjach i przebiegu zatrudnienia oczekujemy wtedy gdy są niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku. Informujemy, że obowiązek podania innych danych może wynikać ze szczegółowych przepisów prawa – np. przed nawiązaniem z osobą stosunku pracy związanej z wychowaniem, edukacją, wypoczynkiem, leczeniem, świadczeniem porad psychologicznych, rozwojem duchowym, uprawianiem sportu lub realizacją innych zainteresowań przez małoletnich, lub z opieką nad nimi - do uzyskania informacji z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym niezbędne jest podanie numeru PESEL (a w przypadku, gdy osobie wyszukiwanej nie został nadany numer PESEL niezbędne są 1) pierwsze imię, 2) nazwisko, 3) nazwisko rodowe, 4) imię ojca, 5) imię matki, 6) data urodzenia).

UWAGA: udostępnienie informacji przekraczających minimalny zakres danych regulowany prawem pracy poczytujemy za wyrażenie zgody na przetwarzanie tych danych w celu przeprowadzenia rekrutacji. Nieudostępnienie niewymaganych informacji nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Wskazanie osób udzielających referencji uznajemy za wyraźne działanie Kandydata oznaczające, że uzyskał on uprzednio ich zgodę na kontakt z nami. Kontaktując się z takimi osobami będziemy mogli informować, że ich dane podał nam konkretny Kandydat.

 

W razie chęci udziału w przyszłych rekrutacjach, uprzejmie prosimy o zaznaczenie odpowiedniej zgody w formularzu rejestracyjnym oraz ewentualne umieszczenie w CV dopisku: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie podanym przeze mnie w toku postępowania rekrutacyjnego przez Politechnikę Wrocławską do celów uwzględnienia mojej kandydatury przy przyszłych rekrutacjach także po zakończeniu bieżącej rekrutacji”. Jeśli wyrażą Państwo dodatkową zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach to podstawą takiego przetwarzania danych będzie zgoda osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) i można taką zgodę cofnąć w dowolnym momencie.

 

Skąd pozyskujemy Pana/Pani dane? Co do zasady, Państwa dane osobowe są pozyskiwane bezpośrednio od Państwa. Wyjątkowo, w przypadku Państwa uprzedniej zgody, dane osobowe mogą nam być przekazywane przez podmioty specjalizujące się w rekrutacji, w ramach systemu poleceń lub przez osoby udzielające referencji. Kategorie tak pozyskanych danych osobowych to imię, nazwisko, dane kontaktowe, informacje o wykształceniu, historia zatrudnienia oraz inne dane podane przez Państwa w dokumentach aplikacyjnych.

 

Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być:

  • firmy świadczące usługi lub dostarczające rozwiązania informatyczne;
  • firmy świadczące usługi kurierskie i pocztowe;
  • wskazane przez kandydata osoby udzielające referencji (w przypadku kontaktu z zapytaniem o rekomendacje);
  • placówki medyczne prowadzące badania medycyny pracy;
  • firmy świadczące usługi kadrowe (agencje rekrutacyjne).

Danych osobowych co do zasady nie planujemy przekazywać poza Europejski Obszar Gospodarczy (dalej: EOG). Mając na uwadze powszechnie dostępne technologie w naszych rekrutacjach wykorzystujemy czasami narzędzia do komunikacji na odległość. Dotyczy to w szczególności narzędzi do wideokonferencji na co jednak absolutnie nie musicie się Państwo zgadzać bo nie ma to wpływu na wynik rekrutacji.

Politechnika Wrocławska zleca wykonanie określonych czynności bądź zadań informatycznych takim podwykonawcom działającym poza EOG, których uznaje za godnych zaufania. W przypadku tych podmiotów podstawą transferu mogą być (poza zgodą wymienioną powyżej) także decyzje Komisji Europejskiej albo umowy zawierane z takimi dostawcami, w oparciu o standardowe klauzule umowne wydane przez Komisję Europejską zgodnie z art. 46 ust. 2 lit. c RODO. Od 10 lipca 2023 roku przekazywanie danych z UE do organizacji w USA, które są wymienione w „Wykazie ram ochrony danych”, opiera się na decyzji stwierdzającej odpowiedni stopień ochrony (Data Privacy Framework). Wykaz podmiotów objętych tym porozumieniem znajduje się na stronie: https://www.dataprivacyframework.gov/s/participant-search. Naszym pracownikom zalecamy korzystanie w komunikacji z Wami z usług tych dostawców, którzy są na tej liście. Jeśli jednak nie przeszkadza Państwu nie dające się wykluczyć ryzyko uzyskania dostępu do waszych danych i treści rozmów przez dostawców takich narzędzi albo przez organy państw trzecich, które mogą taką komunikację monitorować – to dobrowolne skorzystanie z tych technologii uznać też możemy za Państwa zgodę na transfer danych poza EOG.

Zastosowany przez Administratora sposób zabezpieczenia Państwa danych jest zgodny zasadami przewidzianymi w rozdziale V RODO. Mogą Państwo zażądać dalszych informacji o stosowanych zabezpieczeniach formalnych w tym zakresie (w zakresie nieobjętym tajemnicą przedsiębiorstwa) oraz wskazanie miejsca ich udostępnienia przez takich dostawców usług. Standardowe klauzule umowne są dostępne bezpośrednio na stronach dostawców takich rozwiązań.

 

Jak długo przetwarzamy dane przy rekrutacjach? Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez 6 miesięcy, a w razie wyrażenia zgody na udział w dalszych rekrutacjach - 12 miesięcy od daty otrzymania aplikacji. W razie uzyskania uzasadnionej informacji o możliwości wystąpienia ewentualnych roszczeń, będziemy chcieli zachować dane do upływu terminów przedawnienia takich roszczeń dla ochrony prawnych interesów Administratora.

 

Prawa osób, których dane dotyczą. W sytuacjach przewidzianych prawem (bo niektóre uprawnienia nie przysługują bezwarunkowo) Administrator zapewnia Pani/Panu:

  • prawo żądania dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • prawo żądania sprostowania (poprawiania) swoich danych,
  • prawo żądania usunięcia danych osobowych,
  • prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych,
  • prawo żądania przeniesienia danych – jeśli podstawą prawną ich przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO) lub umowa (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych, gdy stanowi ona podstawę przetwarzania danych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), przy czym nie ma to wpływu na przetwarzanie przed terminem cofnięcia,
  • prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – jeśli podstawą prawną ich przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Informujemy o możliwości skorzystania z przysługujących Pani/Panu praw poprzez kontakt z nami na adres e-mail: oferty.pracy@pwr.edu.pl. Po zweryfikowaniu tożsamości osoby cofającej zgodę na przetwarzanie jej własnych danych zrealizujemy niezwłocznie takie uprawnione żądanie.

Jeśli jest Pan/Pani osobą, której dane dotyczą i uzna, że przetwarzanie jego/jej danych osobowych przez Administratora narusza przepisy RODO może Pan/Pani wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 -193 Warszawa.

 

Chociaż dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany (np. z użyciem systemu rekrutacyjnego) to jednak Pana/Pani dane nie będą przedmiotem zautomatyzowanego podejmowania decyzji skutkującej prawnie lub wywierającej podobnie istotny wpływ dla Pani/Pana.

 

Jeszcze raz podkreślamy, że podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie przekraczającym wymogi prawa pracy bądź ewentualnie innych szczegółowych przepisów jest dobrowolne. W razie jednak niepodania takich danych osobowych, których podania wymagają przepisy prawa może zachodzić niedopuszczalność nawiązania przez pracodawcę z taką osobą stosunku pracy lub zawarcia z nią umowy cywilnoprawnej. W takim przypadku Pana/Pani kandydatura nie będzie rozpatrywana a dane podane do tej pory zostaną usunięte.

 

 

Poznaj

Politechnika Wrocławska

Politechnika Wrocławska powstała w 1945 r., głównie dzięki zaangażowaniu pracowników naukowych nieistniejących już Politechniki Lwowskiej i Uniwersytetu Jana Kazimierza we Lwowie, którzy zagospodarowali zniszczone budynki niemieckiej Wyższej Szkoły Technicznej - Technische Hochschule.

Dziś kontynuujemy tradycję tych znamienitych polskich uczelni i rozwijamy się w ścisłej współpracy z wiodącymi przedsiębiorstwami Dolnego Śląska. Jesteśmy jedną z największych i najlepszych uczelni technicznych w kraju, w rankingach ogólnopolskich zajmujemy regularnie miejsca w ścisłej czołówce.

Pierwszy rektorem połączonych jeszcze wtedy Politechniki i Uniwersytetu Wrocławskiego był w latach 1945–1951 prof. Stanisław Kulczyński. Od tamtej pory doczekał się już czternastu swoich następców. Obecnie władzę sprawuje prof. Arkadiusz Wójs. Jego kadencja potrwa do końca sierpnia 2024 r.

 

Podobne oferty

  • Samodzielny Referent / Samodzielna Referentka ds. obsługi studentów

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    22 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę toku studiów studentów Wydziału Architektury. Zakres obowiązków: kompleksowa administracyjno-dydaktyczna obsługa studentów polskich i obcokrajowców, obsługa systemów: USOS, APD, Sigillum,...
  • Specjalista ds. Obsługi Studentów

    Klient portalu Praca.pl   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    6 dni
    Prowadzenie dokumentacji związanej z przebiegiem studiów (studenci polscy i zagraniczni) Obsługa systemów elektronicznych wspierających proces dydaktyczny; Współpraca z kadrą zarządzającą oraz innymi działami; Tworzenie zestawień, raportów i analiz; Udział w bieżących działaniach...
  • Specjalista ds. Administracji w Nowoczesnej Księgowości

    Value Finance Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Łódź
    specjalista junior / mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B   5 000 - 6 000 zł / mies. (w zal. od umowy)
    3 dni
    Zakres obowiązków: Wystawianie faktur sprzedaży i faktur korygujących w imieniu klientów biura; Wystawianie dokumentów kompensat, not; Wprowadzanie przelewów do banku; Wprowadzanie faktur zakupu do elektronicznego obiegu dokumentów oraz ich wymiarowanie; Weryfikacja faktur kosztowych z...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    10 dni
    Nadzorowanie działu administracyjnego; Wsparcie dla działu księgowości. Zarządzanie sekretariatem, w tym dokumentacją przychodzącą i wychodzącą. Wspieranie Zarządu w codziennej organizacji pracy oraz w przygotowaniu różnorodnych materiałów biznesowych. Koordynowanie terminarza i...
  • Pracownik administracyjny

    KFB Acoustics Spółka z o.o.   Domasław, ul. Oławska 8    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Praca stacjonarna 8.00 - 16.00, 7.30 – 15.30 w Domasławiu - 6 km na południe od Wrocławia (obok Bielan Wrocławskich) Poszukujemy osoby otwartej, uśmiechniętej, z nastawieniem na działanie i poczuciem odpowiedzialności za wykonywane zadania. Zakres obowiązków: Przygotowywanie spotkań;...
  • Specjalista w Biurze Wsparcia i Dostępności

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu
    2 dni
    Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: 1/2 etatu Liczba etatów: 1 Zatrudnienie w ramach projektu Uniwersytet Wrocławski uczelnią bardziej dostępną. Główne obowiązki: Realizacja form wsparcia dla osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami. Działania na rzecz...
  • Specjalista w Dziale Gospodarki Nieruchomościami

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Główne obowiązki: Prowadzenie bazy nieruchomości należących do Uniwersytetu Wrocławskiego oraz analizowanie stopnia wykorzystywania tych nieruchomości. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań konkursowych / przetargowych na najem nieruchomości. Prowadzenie wszelkich spraw związanych z...
  • Specjalista ds. administracyjno-formalnych w dziale górniczym

    Mineral Polska Sp. z o.o.   Czarny Bór    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoja rola w STRABAG Kandydat będzie odpowiedzialny za kompleksową obsługę administracyjno-formalnych zagadnień działu górniczego. Analiza planów zagospodarowania przestrzennego, koordynacja procedur planistycznych z Urzędem i planistami. Nabywanie gruntów i uzyskiwanie zgód właścicieli...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Administrator ds. górniczych

    Klient portalu Praca.pl   Czarny Bór    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Kompleksowa obsługa administracyjno-formalna w dziale górniczym. Analiza planów zagospodarowania, koordynacja procedur planistycznych. Zarządzanie nabyciem gruntów, zdobywanie niezbędnych zgód. Współpraca z działami prawnymi i nieruchomości. Przygotowanie i składanie wszelkiego rodzaju...