Dołącz do Biura Zakupów
Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Zamówień Publicznych
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Grzybowska 45
Kogo szukamy
- Szukamy osoby na stanowisko Specjalista/Starszy Specjalista w Dziale Zamówień Publicznych.
- Chcemy zatrudnić jedną osobę na pełen etat.
Jaki jest adres miejsca pracy?
- Miejsce pracy to Centrala RARS, ul. Grzybowska 45, 00-844 Warszawa
Czym będziesz się zajmować? Główne obowiązki.
- Wsparcie w pozyskaniu i ustalaniu specyfikacji technicznej oraz funkcjonalnej produktów i usług.
- Identyfikowanie ryzyk wynikających z niezgodności z przepisami dotyczącymi zamówień publicznych, czynności podejmowanych w związku z przygotowaniem i prowadzeniem postepowań.
- Udział w przygotowywaniu, opiniowaniu oraz negocjowaniu umów.
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi w zakresie przygotowywania dokumentacji przetargowych oraz realizacji potrzeb zakupowych.
- Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym pełnienie funkcji w komisjach przetargowych.
- Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na podstawie procedur wewnętrznych.
- Przygotowywanie kompletnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych (m.in. SWZ, protokoły, korespondencja w prowadzonym postępowaniu itp.).
- Sporządzanie okresowych sprawozdań i raportów.
Sprawdź, czy spełniasz niezbędne wymagania:
- Wymagane wykształcenie: Stanowisko Specjalisty – średnie, Stanowisko Starszego Specjalisty - wyższe.
- Specjalista – minimum rok / Starszy Specjalista – 2 lata stażu pracy/doświadczenia w prowadzeniu postępowań po stronie zamawiającego stosującego ustawę Prawo zamówień publicznych w tym również postępowań powyżej progów ustawowych.
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi oraz znajomość innych aktów prawnych regulujących zagadnienia zamówień publicznych.
- Język angielski – poziom B1/B2
- Znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office.
- Znajomość aplikacji prawnych – lex, legalis.
- Umiejętność analizy i optymalizacji wydatków.
- Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne i świadomość biznesowa.
- Umiejętność sporządzania pism urzędowych, umów, raportów i analiz.
- Dobra organizacja pracy własnej.
- Umiejętność wyznaczania priorytetów.
- Terminowość, dokładność, samodzielność.
- Umiejętność dobrej współpracy z klientem wewnętrznym.
Twoje dodatkowe atuty, czyli wymagania pożądane:
- Wykształcenie wyższe prawnicze.
- Doświadczenie w realizacji projektów optymalizacyjnych procesy zakupowe.
- Wiedza i praktyka z zakresu opiniowania kontraktów handlowych oraz zamówień.
- Obsługa platform zakupowych np. Open Nexus, e-zamówienia, TED
Sprawdź co oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami.
- Premie uzależnione od wyników pracy.
- Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych.
- Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie.
- Pakiet w ramach ZFŚS oferujący między innymi:
- Dofinansowanie do wypoczynku pracowników oraz dzieci pracowników.
- Dodatek świąteczny.
Chcę aplikować. Jakie dokumenty mam złożyć? Wymagane dokumenty
- Życiorys (CV).
- Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu / niewyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.