PGE Dystrybucja S. A. Oddział Warszawa
poszukuje kandydatów do pracy
na stanowisko:
Ogłasza rekrutację na stanowisko:
- Weryfikacja składanych wniosków,
- Przygotowanie dokumentacji wszczęcia postępowania,
- Realizacja i dokumentowanie wprowadzanych procedur,
- Badanie i ocena ofert,
- Prowadzenie ewidencji rejestrów/związanych z realizowanymi zamówieniami np. SAP,
- Udzielanie wyjaśnień i informacji z zakresu zamówień,
- Przygotowywanie dokumentów i informacji na potrzeby współpracy z audytorami, kontrolerami i uprawnionymi do prowadzenia kontroli w zakresie zamówień,
- Udział w procesach komisji przetargowych,
- Archiwizowanie dokumentacji,
- Zawieranie umów i aneksów,
- Monitorowanie realizacji umów, aneksów.
- Wykształcenie wyższe,
- 2 lata doświadczenia zawodowego na samodzielnym stanowisku,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Word i MS Excel),
- Znajomość technik negocjacyjnych/zakupowych,
- Mile widziane studia podyplomowych z zakresu zamówień publicznych,
- Samodyscyplina i samodzielność w wykonywaniu zadań,
- Łatwość komunikowania się i umiejętność pracy w zespole.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Szansę rozwoju zawodowego.
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.