Specjalista

Urząd Statystyczny w Poznaniu
Poznań
praca stacjonarna
8 godz. temu
Urząd Statystyczny w Poznaniu
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 159032

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Praca administracyjno-biurowa na stanowisku wyposażonym w komputer i monitor ekranowy; lekka, z przewagą wysiłku umysłowego, siedząca, samodzielna, wymagająca szczególnej koncentracji i dobrej ostrości wzroku. Opracowywanie dokumentów, prace analityczno-koncepcyjne i biurowo-kancelaryjne. Obsługa komputera i monitora ekranowego ponad 4 godz. dziennie. Praca wewnątrz pomieszczenia w siedzibie pracodawcy lub innym miejscu ustalonym z pracodawcą np. w ramach pracy zdalnej; sporadyczne reprezentowanie Urzędu poza siedzibą (wyjazdy służbowe, udział w seminariach, warsztatach, konferencjach naukowych).


Na stanowisku tym wykonywane są zadania związane z pracą z małoletnimi.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy


Miejscem pracy jest siedziba pracodawcy lub inne miejsce ustalone z pracodawcą np. w ramach pracy zdalnej. Stanowisko pracy w siedzibie pracodawcy znajduje się w 5-kondygnacyjnym budynku administracyjnym przy ul. Wojska Polskiego 27/29 w Poznaniu. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to komputer, monitor ekranowy, meble i urządzenia biurowe (drukarka, kserokopiarka, niszczarka itp.). W obrębie wszystkich kondygnacji znajdują się pomieszczenia biurowe, sanitarne, socjalne i pomocnicze. W obiekcie wydzielone są strefy ograniczonego dostępu. Pod względem organizacyjno-technicznym i użytkowym budynek jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku.

Zakres zadań

  • odpowiada za administrowanie budynkiem Urzędu w Poznaniu (obsługa eksploatacyjna obiektu, prowadzenie książki obiektu budowlanego, zgłaszanie konieczności przeglądów stałych i okresowych, zgłaszanie spraw związanych z konserwacją i naprawą urządzeń i systemów zainstalowanych w budynku)
  • bierze udział w realizacji zadań remontowych i inwestycyjnych w budynku Urzędu w Poznaniu oraz budynkach Urzędu zajmowanych przez Oddziały
  • prowadzi analizę kosztów utrzymania budynku w Poznaniu oraz budynków Urzędu zajmowanych przez Oddziały
  • współpracuje z Kierownikami Oddziałów dot. nadzoru administracyjnego nad budynkami Urzędu zajmowanymi przez Oddziały
  • przygotowywuje sprawozdania dot. stanu prawnego nieruchomości we władaniu Urzędu
  • przygotowywuje pisma dot. administrowania budynków będących we władaniu Urzędu
  • sporządza wnioski dotyczące wykonania remontów, napraw i konserwacji budynków będących we władaniu Urzędu
  • opisuje faktury związane z zakresem zadań

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Praktyczna umiejętność zarządzania nieruchomościami
  • Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami
  • Znajomość ustawy prawo budowlane
  • Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • Podstawowa znajomość ustawy prawa zamówień publicznych
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunki, schematy, instrukcje)
  • Umiejętność argumentowania
  • Rzetelność
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
  • Poszukiwanie informacji
  • Współpraca
  • Komunikacja interpersonalna
  • Komunikacja pisemna
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Orientacja na klienta/interesanta
  • Myślenie analityczne
  • Negocjowanie
  • Uprawnienia inspektora ochrony przeciwpożarowej

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-12-30 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Urząd Statystyczny w Poznaniu, Sekretariat
Ul. Wojska Polskiego 27/29
60-624 Poznań
koniecznie z dopiskiem - Oferta nr 19/2025

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH


W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”), Dyrektor Urzędu Statystycznego w Poznaniu informuje o zasadach oraz o przysługujących Pani/Panu prawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.


I.            Wskazanie administratora - Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Urzędu Statystycznego w Poznaniu mającego siedzibę w Poznaniu (60-624 Poznań) przy ul. Wojska Polskiego 27/29 – dalej „ Administrator”


II.            Cele oraz podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych: Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) – lit. c) RODO w związku z art. 22 1 § 1 i 2 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy oraz w związku z art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej


III.            Obowiązek podania danych osobowych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.


IV.            Informacje o odbiorcach Pani/Pana danych osobowych: Pani/Pana dane mogą być przekazywane jedynie operatorom pocztowym oraz innym procesorom na podstawie art. 28 RODO, ale tylko jeśli będzie to niezbędne do przeprowadzenia procesu naboru.


V.            Okresy przetwarzania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których pracodawca ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), jak i występującego po tym okresie czasu niezbędnego na usunięcie przekazanych danych oraz przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


VI.            Profilowanie oraz zautomatyzowane podejmowanie decyzji: Podane przez Panią/Pana dane nie będą profilowane ani też nie będą podstawą do zautomatyzowanej decyzji. 


VII.            Prawa osoby, której dane dotyczą: Prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne; prawo do żądania usunięcia danych osobowych; prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych; prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, w tym profilowania; prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


VIII.            Przekazywanie danych osobowych do podmiotów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”) lub organizacji międzynarodowych: Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom mającym siedzibę poza EOG, oraz organizacjom międzynarodowym.


 


Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez Dyrektora Urzędu Statystycznego w Poznaniu, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych IOD_USPOZ@stat.gov.pl.


 

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista w Dziale Współpracy z Użytkownikami Wód (k/m)

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Kalisz, ul. Skarszewska 42A​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    5 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu spraw związanych z korzystaniem z majątku Skarbu Państwa na podstawie odrębnych przepisów wewnętrznych, współprowadzenie spraw dotyczących hydroenergetycznego wykorzystania rzek, współpracę w prowadzeniu spraw...
  • Pracownik Administracyjny

    Schiever Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  część etatu
    2 godz.
    Opis stanowiska: 1. Obsługa sekretariatu i korespondencji Odbieranie, rejestrowanie i przekazywanie telefonów, maili i korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań i wizyt. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Wysyłka i odbiór...
  • Specjalista ds. Majątkowych

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Główne obowiązki: Prowadzenie spraw związanych z umowami najmu i dzierżawy oraz kupnem i sprzedażą nieruchomości (przygotowywanie projektów umów, aneksów, prowadzenie korespondencji itd.), Koordynacja procesu windykacji najemców, Ewidencja umów najmów i dzierżawy, prowadzenie bazy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Umów i Ewidencji Nieruchomości

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zadania Tworzenie projektów umów, aneksów oraz prowadzenie korespondencji w zakresie obrotu nieruchomościami (najem, dzierżawa, kupno, sprzedaż). Odpowiedzialność za skuteczną koordynację procesu odzyskiwania należności (windykacja) od najemców. Systematyczne prowadzenie rejestru umów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Majątkiem

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania Kompleksowa obsługa administracyjna umów najmu, dzierżawy, zakupu i sprzedaży nieruchomości. Samodzielne przygotowywanie projektów kluczowych dokumentów: umów, aneksów oraz prowadzenie pełnej korespondencji prawnej i biznesowej. Aktywna koordynacja i monitorowanie procesu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej kursantów – od momentu zgłoszenia aż po finalizację szkolenia. Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz wspieranie działań promocyjnych i reklamowych Ośrodka. Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowanymi...
  • Specjalista ds. Administracji Szkoleń i Obsługi Klienta

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Dbałość o relacje z klientem, promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Bieżąca współpraca z księgowością, instruktorami i...
  • Administrator ds. systemowego wsparcia działań informacyjnych i pomocowych w Wydziale Spraw Cudzoziemców

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań, al. Niepodległości 16/18    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 800 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    8 dni
    ZAKRES ZADAŃ obsługa punktów informacyjno-doradczych i udzielanie informacji w zakresie: legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców, pomocy obywatelom Ukrainy w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego państwa, spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce, wspieranie cudzoziemców...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji i Obsługi Biura

    Schiever Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  część etatu
    12 dni
    Zakres Obowiązków: Obsługa Sekretariatu: Odbieranie i rejestrowanie telefonów, maili oraz korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Organizacja Biura: Zamawianie materiałów i kontrola stanu...
  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjno-magazynowych

    Klient portalu Praca.pl   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Kontrola i zatwierdzanie dostaw zgodnie z zamówieniem oraz ich rejestracja w systemie WMS; Utrzymywanie porządku w dokumentacji magazynowej; Zarządzanie przemieszczeniami towarów i współpraca z zespołem magazynowym; Dbałość o przestrzeganie przepisów oraz procedur wewnętrznych; Stała...