Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Kontakt telefoniczny oraz bezpośredni z funkcjonariuszami oraz pracownikami innych komórek organizacyjnych urzędu oraz podmiotami zewnętrznymi,
Praca o charakterze biurowym.
Stanowisko usytuowane jest na II piętrze budynku jednostki.
Bariera architektoniczna: brak windy.
Narzędzia i materiały pracy: praca w pomieszczeniu biurowym; biurko, telefon, fax, komputer, drukarka, szafy biurowe.
Warunki dodatkowe: praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin dziennie.
Zakres zadań
- Samodzielne opracowywanie wniosków aplikacyjnych, w szczególności w części finansowej, wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami.
- Prowadzenie nadzoru nad poprawnością wydatkowania środków zgodnie z wnioskiem aplikacyjnym i umową o dofinansowanie projektu, w tym przygotowywanie zmian w budżecie.
- Opracowywanie wniosków o zapewnienie/uruchomienie środków z rezerwy celowej budżetu państwa na finansowanie projektu oraz wniosków o korekty wydanych decyzji Ministra Finansów o zapewnieniu/uruchomieniu środków rezerwy celowej budżetu państwa.
- Samodzielne przygotowywanie niezbędnych dokumentów i udzielanie pisemnych lub ustnych wyjaśnień dla instytucji dofinansowujących projekty i zewnętrznych instytucji kontrolnych.
- Ustalanie wieloletnich planów przygotowania i realizacji przedsięwzięć finansowanych ze środków pomocowych oraz poszukiwanie partnerów zewnętrznych, których udział umożliwi aplikowanie o środki pomocowe.
- Opiniowanie i konsultowanie projektów finansowania ze środków pomocowych, w których KWP w Białymstoku miałaby uczestniczyć jako partner finansowy i merytoryczny.
- Uczestniczenie w konsultacjach regionalnych i krajowych dotyczących programów finansujących przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej.
- Uczestniczenie w spotkaniach związanych z tematyką funduszy pomocowych lub w zakresie dotyczącym realizowanego projektu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze rozliczania środków pomocowych
- Umiejętność pracy w zespole i samodzielnej organizacji pracy.
- Znajomość przepisów i procedur niezbędnych do pozyskiwania i rozliczania środków pomocowych.
- Umiejętność asertywności i argumentowania kwestii drażliwych.
- Analityczny sposób myślenia.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego na poziomie C1.
- Kreatywność.
- Umiejętność negocjacji warunków umów i zapisów dokumentacji.
- Zorientowanie na osiąganie celów.