Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Ministerstwo zajmuje trzy budynki „A”, „B” i „C” o następujących uwarunkowaniach technicznych:
• węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością w budynku ”B” (parter) oraz w budynku „A” (dostęp przy pomocy osób trzecich)
• wejście do budynków przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• szerokość drzwi i ciągi komunikacyjne w budynkach przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• windy dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością
• brak podjazdu dla osób z niepełnosprawnością na wysoki parter w budynku A, na którym usytuowana jest jedna z sal konferencyjnych
Inne warunki, dotyczące charakteru stanowiska pracy:
- praca przy komputerze oraz/lub przy użyciu urządzeń biurowych: fax, ksero, skaner
- zagrożenie korupcją
Rekrutacja zdalna (cały proces, od aplikowania do rozmowy kwalifikacyjnej, jest prowadzony zdalnie, bez wychodzenia z domu)
Zakres zadań
- Koordynuje działania komórek organizacyjnych Biura związane z uzgadnianiem przekazywanych do Biura zewnętrznych i wewnętrznych projektów aktów normatywnych, zgłasza uwagi i propozycje do tych dokumentów oraz współpracuje w tym zakresie z Departamentem Prawnym i Biurem Dyrektora Generalnego w Ministerstwie.
- Opiniuje pod względem prawnym i redakcyjnym projekty wewnętrznych aktów normatywnych, pism przygotowywanych na podpis członków kierownictwa Ministerstwa, oraz innych dokumentów wewnętrznych opracowywanych przez pozostałe komórki wewnętrzne Biura
- Przygotowuje projekty umów oraz decyzji administracyjnych dotyczących zadań realizowanych przez Biuro oraz prowadzi rejestr umów.
- Przygotowuje projekty upoważnień i pełnomocnictw udzielanych przez Ministra i Dyrektora Generalnego dla dyrektora i jego zastępcy, związanych z realizacją zadań Biura.
- Dokonuje analizy i oceny dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonych na potrzeby Biura oraz uczestniczy w pracach komisji przetargowych.
- Udziela pracownikom Biura wyjaśnień i informacji dotyczących obowiązujących przepisów prawnych.
- Koordynuje procesy wynikające z funkcjonowania kontroli zarządczej w Ministerstwie oraz zarządzania ryzykiem.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe na kierunku prawodoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
- Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
- Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego oraz Kodeks cywilny
- Wiedza z zakresu obronności i zarządzania kryzysowego
- Wiedza z zakresu kontroli zarządczej
- Umiejętność organizacji pracy i zorientowanie na osiąganie celów
- Skuteczna komunikacja
- Dostęp do informacji niejawnych lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe