Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Garwolinie
Garwolin
praca stacjonarna
32 dni temu
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Garwolinie
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Garwolin
Ogłoszenie o naborze Nr 135596

Warunki pracy

Praca biurowa, w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Garwolinie w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze budynku.


Praca w systemie codziennym (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7.30-15.30.


Wyjazdy słuzbowe krajowe.


Praca z wykorzystaniem komputera i innych urzadzeń biurowych (narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, skaner, drukarka, telefon, faks, niszczarka).


Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.


Oświetlenie naturalne i sztuczne. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, brak windy i podjazdów, pomieszczenia higieniczno - sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej.
  • Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego.
  • Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów.
  • Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej.
  • Przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej.
  • Organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo - gasniczej.
  • Prowadzenie kancelarii ogólnej komendanta powiatowego.
  • Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji przy realizacji zadań zbliżonych do zadań na stanowisku.
  • Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office.
  • Znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej.
  • Znajomość obowiązujących przepisów z zakresu archiwizacji, skarg i wniosków.
  • oświadczenie o zatrudnieniu czy w okresie od dnia 22 lipca 1944 do dnia 31 lipca 1990 pracował/a lub pełnił/a służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Systematyczność, terminowość i dokładność.
  • Zdolność analitycznego myślenia.
  • Dyspozycyjność.
  • Umiejętność nawiązywania kontaktów.
 

Podobne oferty