Praca.pl Praca Wielkopolskie Leszno Specjalista ds. Administracyjnych Leszno
Stanowisko urzędnicze ds. prawa jazdy w wydziale komunikacji

Stanowisko urzędnicze ds. prawa jazdy w wydziale komunikacji

Starostwo Powiatowe w Lesznie
Leszno
praca stacjonarna
8 godz. temu
Starostwo Powiatowe w Lesznie
Stanowisko urzędnicze ds. prawa jazdy w wydziale komunikacji
Miejsce pracy: Leszno
Numer: StPr/25/0924
OBOWIĄZKI:
a) w zakresie wydawania i cofania uprawień do kierowania pojazdami: 1) przyjmowanie wniosków o wydanie, wymianę, zwrot i przywrócenie uprawnień do kierowania pojazdami, 2) wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami, 3) wydawanie międzynarodowych praw jazdy, 4) przyjmowanie od kierowców zawiadomień o zmianie danych osobowych zawartych w prawie jazdy, 5) przyjmowanie od kierowców zawiadomień o zagubieniu prawa jazdy i wydawanie wtórników prawa jazdy, 6) przygotowywanie decyzji o kontrolnym sprawdzaniu kwalifikacji do kierowania pojazdem, 7) przygotowanie decyzji o kierowaniu na badania lekarskie kierującego pojazdem w przypadkach nasuwających zastrzeżenia co do stanu zdrowia, 8) przyjmowanie od Policji zatrzymanego prawa jazdy, 9) przyjmowanie zawiadomień o wydaniu postanowienia o zatrzymaniu prawa jazdy przez prokuratora i sąd, 10) przygotowywanie decyzji o zatrzymaniu prawa jazdy, 11) przygotowywanie decyzji o cofnięciu uprawnienia do kierowania pojazdem silnikowym oraz decyzji o przywróceniu kierowcy uprawnienia do kierowania pojazdem silnikowym po ustaniu przyczyn, które spowodowały jego cofnięcie, 12) współpraca z Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych SA w Warszawie w zakresie druków praw jazdy, 13) prowadzenie archiwizacji dokumentów, 14) zastępstwo pracownika w razie nieobecności na stanowisku ds. wydawania i cofania uprawnień do kierowania pojazdami. b) w zakresie nadzoru nad ośrodkami szkolenia kierowców: 1) wydawanie zezwoleń dla jednostek prowadzących szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, 2) dokonywanie wpisów do ewidencji instruktorów oraz wydawanie legitymacji instruktorów, 3) prowadzenie spraw związanych ze sprawowaniem nadzoru nad szkoleniem instruktorów, 4) dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych oraz ich ewidencja w elektronicznych systemach księgowych Szczegóły oferty na stronie: http://bip.powiat-leszczynski.pl/?a=28100
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS Office


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: 1) Wykształcenie wyższe. 2) Staż pracy min. 2 lata w administracji. 3) Obywatelstwo polskie. 4) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 5) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 6) Nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1) Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. 2) Znajomość ustaw: o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o kierujących pojazdami oraz zapisów wykonawczych w tym zakresie, Kodeks Postępowania Administracyjnego. 3) Dobra znajomość obsługi komputera: pakiet MS Office oraz urządzeń biurowych. 4) Umiejętność pisania pism urzędowych oraz decyzji administracyjnych. 5) Wysoki poziom umiejętności związanych z komunikacją interpersonalną. 6) Umiejętność pracy w zespole. 7) Samodzielność, terminowość i odpowiedzialność. 8) Umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie ze stresem.

Miejsce pracy:

Leszno


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

- szczegóły dotyczące wynagrodzenia zostaną przedstawione w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej z pracodawcą

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Pl. Tadeusza Kościuszki 4b, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 15.12.2025r. do godz. 15.00


Wymagane dokumenty:

1) List motywacyjny. 2) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz w załączeniu). 3) Oświadczenie kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO (formularz jako załącznik do niniejszego ogłoszenia). 4) Kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem). 5) Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe - kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem), lub oryginał/kserokopia zaświadczenia o zatrudnieniu lub inne dokumenty. Złożyć należy tylko te dokumenty, których wymagamy lub zalecamy. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego, na koszt własny kandydata. Aplikuj do 15 grudnia 2025 roku do godz. 15.00 Dokumenty aplikacyjne w formie papierowej należy składać w punkcie obsługi klienta Starostwa Powiatowego w Lesznie oraz za pośrednictwem poczty na adres Urzędu tj. Starostwo Powiatowe w Lesznie Pl. Kościuszki 4 budynek B, 64-100 Leszno z dopiskiem dot. naboru na wolne stanowisko urzędnicze: ds. prawa jazdy w Wydziale Komunikacji. Termin aplikacji dotyczy także ofert przesłanych pocztą - decyduje data wpływu do Urzędu. Informacje dodatkowe. 1) Dokumenty aplikacyjne nie są przyjmowane poza wyznaczonym terminem oraz w innych formach niż wskazane w ogłoszeniu. Kandydaci, którzy nie dostarczą wszystkich wymaganych dokumentów lub nie spełniają wymogów niezbędnych nie będą brali udziału w kolejnych etapach rekrutacji. 2) Dokumenty aplikacyjne, które nie spełniają kryteriów wymaganych w ogłoszeniu zostaną po zakończeniu rekrutacji komisyjnie zniszczone (w tym okresie zainteresowany kandydat może osobiście odebrać dokumenty aplikacyjne), natomiast dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną. 3) Administratorem danych osobowych jest Starosta Leszczyński z siedzibą w Lesznie przy Pl. Kościuszki 4B. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych osobowych, kontakt pod adresem: iod@powiat-leszczynski.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora. 4) Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiat-leszczynski.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Lesznie, Pl. Kościuszki 4B.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Młodszy Specjalista w Dziale Współpracy z Użytkownikami Wód (k/m)

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Kalisz, ul. Skarszewska 42A​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    6 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: udział w prowadzeniu spraw związanych z korzystaniem z majątku Skarbu Państwa na podstawie odrębnych przepisów wewnętrznych, współprowadzenie spraw dotyczących hydroenergetycznego wykorzystania rzek, współpracę w prowadzeniu spraw...
  • Pracownik Administracyjny

    Schiever Polska Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  część etatu
    13 godz.
    Opis stanowiska: 1. Obsługa sekretariatu i korespondencji Odbieranie, rejestrowanie i przekazywanie telefonów, maili i korespondencji tradycyjnej. Przyjmowanie gości i klientów, organizacja spotkań i wizyt. Redagowanie, drukowanie i archiwizacja dokumentów firmowych. Wysyłka i odbiór...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Umów i Ewidencji Nieruchomości

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Zadania Tworzenie projektów umów, aneksów oraz prowadzenie korespondencji w zakresie obrotu nieruchomościami (najem, dzierżawa, kupno, sprzedaż). Odpowiedzialność za skuteczną koordynację procesu odzyskiwania należności (windykacja) od najemców. Systematyczne prowadzenie rejestru umów...
  • Specjalista ds. Majątkowych

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Główne obowiązki: Prowadzenie spraw związanych z umowami najmu i dzierżawy oraz kupnem i sprzedażą nieruchomości (przygotowywanie projektów umów, aneksów, prowadzenie korespondencji itd.), Koordynacja procesu windykacji najemców, Ewidencja umów najmów i dzierżawy, prowadzenie bazy...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Majątkiem

    Liga Obrony Kraju   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania Kompleksowa obsługa administracyjna umów najmu, dzierżawy, zakupu i sprzedaży nieruchomości. Samodzielne przygotowywanie projektów kluczowych dokumentów: umów, aneksów oraz prowadzenie pełnej korespondencji prawnej i biznesowej. Aktywna koordynacja i monitorowanie procesu...
  • Specjalistka / Specjalista ds. administracyjno-magazynowych

    Klient portalu Praca.pl   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Kontrola i zatwierdzanie dostaw zgodnie z zamówieniem oraz ich rejestracja w systemie WMS; Utrzymywanie porządku w dokumentacji magazynowej; Zarządzanie przemieszczeniami towarów i współpraca z zespołem magazynowym; Dbałość o przestrzeganie przepisów oraz procedur wewnętrznych; Stała...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej kursantów – od momentu zgłoszenia aż po finalizację szkolenia. Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz wspieranie działań promocyjnych i reklamowych Ośrodka. Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowanymi...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Szkoleń

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania Zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjnej kursantów – od momentu zgłoszenia aż po finalizację szkolenia. Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz wspieranie działań promocyjnych i reklamowych Ośrodka. Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z realizowanymi...
  • Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
  • Specjalista ds. Administracji Szkoleń i Obsługi Klienta

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjna kursantów zgłaszających się na kursy i szkolenia, Dbałość o relacje z klientem, promocja i reklama Ośrodka różnymi kanałami komunikacji, Prowadzenie dokumentacji dotyczącej szkoleń, Bieżąca współpraca z księgowością, instruktorami i...