Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/181/10/2017
Główne zadania:
• tworzenie nowych oraz rozwijanie istniejących narzędzi wspomagających obsługę klienta
• ustalanie wymagań oraz testowanie wdrażanych rozwiązań informatycznych
• przygotowywanie raportów oraz analiz
• pełnienie funkcji administratora-koordynatora biznesowego dla wybranych aplikacji
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższe, preferowany kierunek: informatyka, ekonometria, ekonomia, zarządzanie
• znajomości produktów bankowych
• doświadczenia w telefonicznej obsłudze klientów korporacyjnych
• samodzielności w działaniu i odpowiedzialność, za jakość dostarczanych rozwiązań
• bardzo dobrej znajomości MS Access i MS Excel (w tym znajomość VBA)
• praktycznej umiejętności tworzenia zapytań SQL
• znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
• umiejętności działania pod presją czasu
• dużej otwartości na zmiany, zdolności szybkiego uczenia się
Oferujemy:
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń