Dlaczego warto pracować w KPMG?
Nasi pracownicy to ludzie, którzy mają odwagę spełniać swoje marzenia. KPMG wspiera te pasje i tworzy przyjazne środowisko do ich realizacji.
Robimy wiele, aby utrzymać pozycję jednego z najbardziej atrakcyjnych pracodawców świata.
O KPMG?
KPMG to międzynarodowa sieć firm świadczących usługi profesjonalne z zakresu audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa gospodarczego. KPMG zatrudnia 189 000 pracowników w 152 krajach. Niezależne firmy członkowskie sieci KPMG są stowarzyszone z KPMG International Cooperative (“KPMG International”), podmiotem prawa szwajcarskiego. Każda z firm KPMG jest odrębnym podmiotem prawa.
W Polsce KPMG działa od 1990 roku. Obecnie zatrudnia ponad 1 800 osób w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Katowicach i Łodzi.
Grupa Deal Advisory KPMG specjalizuje się w strategicznym i finansowym doradzaniu przy fuzjach i przejęciach, poszukiwaniu partnerów strategicznych i inwestorów finansowych oraz wycenie przedsiębiorstw.
Obecnie do Warszawy, do zespołu realizującego projekty fuzji i przejęć (Mergers & Acquisitions) poszukujemy osoby na stanowisko:
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Samodzielną realizację wyznaczonych zadań oraz wsparcie od strony analitycznej i operacyjnej w ramach projektów z zakresu doradztwa M&A
- Przygotowywanie analiz przedsiębiorstw oraz otoczenia rynkowego
- Tworzenie dokumentów procesowych
- Udział w przygotowywaniu ofert usług doradczych dla klientów
- Identyfikację potencjalnych inwestorów oraz celów do przejęcia
- Koordynację badań due diligence oraz pracy praktykantów
- Kontakt z osobami zaangażowanymi w projekt ze strony klienta, inwestorów, celów przejęcia oraz innych biur KPMG na całym świecie
- Wykształcenia wyższego - preferowane w zakresie ekonomii, finansów lub zarządzania
- 1 - 2 lata doświadczenia w pracy w renomowanej firmie doradczej (usługi corporate finance/doradztwo strategiczne) lub w dziedzinie analizy inwestycji
- Biegłej znajomości języka angielskiego
- Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
- Rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych
- Umiejętności analitycznych, dokładności i dbałości o wysoką jakość świadczonych usług
- Bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielności w działaniu
- Motywacji i zorientowania na realizowanie postawionych celów
- Otwartości na nowe wyzwania
- Umiejętności pracy pod presją czasu
- Pełną wyzwań pracę w wiodącej na rynku polskim oraz międzynarodowym firmie doradczej
- Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego
- Współpracę z renomowanymi klientami
- Zaplanowaną ścieżkę kariery
- Możliwość samorealizacji oraz rozwoju osobistego
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole
- Konkurencyjne warunki zatrudnienia
- Atrakcyjny pakiet szkoleniowy i socjalny