Ogłoszenie numer: 9046216, z dnia 2024-06-20
Starszy / Główny Specjalista ds. BHP
Miejsce pracy: Warszawa, Żoliborz
Opis stanowiska
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wspieranie działań w zakresie ich poprawy;
- Bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;
- Prowadzenie obowiązkowych szkoleń wstępnych z zakresu bhp;
- Tworzenie wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy;
- Ocena ryzyka zawodowego;
- Wystawianie skierowań na badania medycyny pracy;
- Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków;
- Sporządzanie okresowych analiz stanu bhp;
- Prowadzenie wymaganych rejestrów i dokumentacji zgodnie z przepisami bhp;
- Dobór środków ochrony indywidualnej dla stanowisk pracy.
Wymagania
- Minimum zawód technika bezpieczeństwa i higieny pracy lub wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe o specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
- Bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie BHP;
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 5 lat;
- Mile widziane doświadczenie w pracy w szpitalu;
- Biegła znajomość pakietu MS Office;
- Preferowane aktualne uprawnienia Inspektora Ochrony Przeciwpożarowej;
- Zaangażowanie, samodzielność i własna inicjatywa w podejmowaniu decyzji;
- Komunikatywność i zdolność do łatwego nawiązywania relacji interpersonalnych.
Oferujemy
- Zatrudnienie na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w wymiarze 0,5 et.;
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
- Pakiet socjalny w ramach ZFŚS;
- Bezpłatny parking pracowniczy;
- Miłą i przyjazną atmosferę w pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.