Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/118/08/2017
Główne zadania:
•przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne i kierownicze,
•współpraca z menedżerami w zakresie budowania zespołów i podejmowanie aktywnych działań na rzecz pozyskania pracowników,
•utrzymywanie trwałych relacji z kandydatami,
•administracja procesów rekrutacyjnych w systemie informatycznym,
•wsparcie programów adaptacyjnych dla nowych pracowników,
•udział w opracowywaniu i rozwijaniu programów z zakresu rekrutacji.
Oczekujemy:
•wykształcenia wyższego, kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia, ekonomia, prawo,
•co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów rekrutacji i selekcji pracowników,
•mile widziana znajomość bankowości i finansów,
•znajomości technik rekrutacyjnych i umiejętność ich stosowania w zależności od potrzeb,
•otwartości na współpracę,
•umiejętności samodzielnego zarządzania projektami rekrutacyjnymi,
•znajomość języka angielskiego umożliwiająca prowadzenie rekrutacji w tym języku.
Oferujemy:
•umowę o pracę,
•atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny,
•konkurencyjne wynagrodzenie,
•profesjonalny system szkoleń.