Centrum Rozliczeniowo Księgowe/ Zespół Operacji Krajowych/ Sekcja Obsługi Reklamacji
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/AD/20/2019
Główne zadania:
- prowadzenie czynności wyjaśniających dotyczących dewizowych poleceń wypłaty
- opiniowanie procedur oraz wewnętrznych przepisów Banku
- uczestnictwo w inicjatywach i projektach optymalizacyjnych
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego, preferowane kierunki: ekonomiczny, finanse i bankowość lub pokrewne
- doświadczenia w zakresie obsługi reklamacji dotyczących rozliczeń zagranicznych, w tym na rynku międzybankowym
- znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- umiejętności pracy w zespole, dyspozycyjności, dokładności, odpowiedzialności
Oferujemy:
- umowę o pracę
- atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
- konkurencyjne wynagrodzenie
- profesjonalny system szkoleń
pko, bank, bp
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.