Starszy Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli w Terenowym Wydziale Kontroli I w Departamencie Kontroli

Centrala NFZ

Wrocław

7 dni temu

Starszy Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli
w Terenowym Wydziale Kontroli I we Wrocławiu
w Departamencie Kontroli


Numer ogłoszenia: DK/21/35
Miejsce pracy: Wrocław / Terenowy Wydział Kontroli I, ul. Powstańców Śląskich 28/30
1 etat / umowa o pracę
Termin składania ofert: 5.03.2021 r.

Szczegóły oferty

 

GŁÓWNE ZADANIA:
  • realizacja kontroli planowych oraz doraźnych kontroli udzielania świadczeń świadczeniobiorcom bezstronnie w sposób wolny od uprzedzeń, unikając konfliktu interesów;
  • identyfikowanie informacji wystarczających, wiarygodnych, istotnych i przydatnych do osiągnięcia celów kontroli;
  • opieranie wniosków oraz wyników realizacji kontroli na właściwych analizach i ocenach;
  • wykonywanie zatwierdzonego programu/tematyki kontroli;
  • stosowanie zdefiniowanych procedur realizacji kontroli;
  • efektywne komunikowanie się z reprezentacją podmiotu kontrolowanego, tak aby jasno i skutecznie przekazywać informacje dotyczące m.in. celów kontroli, ustaleń, ocen, wniosków i zaleceń;
  • dokumentowanie istotnych informacji dla poparcia wniosków oraz wyników realizacji zadań kontrolnych w tym także bezwzględna dbałość, aby wyniki kontroli i twierdzenia kontrolera oparte były na starannie gromadzonych dowodach kontroli;
  • przygotowanie wg ustalonych zasad dokumentacji kontroli, która winna być staranna, przejrzysta, zwięzła i kompletna, ułożona chronologicznie w sposób logiczny i jednolity, ograniczona do spraw istotnych i znaczących dla celów kontroli, właściwie indeksowana i zawierająca efektywny system odesłań;
  • należyte zabezpieczenie dokumentacji kontroli i przestrzeganie wymagań dotyczących archiwizacji kontroli bez względu na formę i format w jakim została zapisana;
  • przestrzeganie przyjętych przepisami kryteriów informowania o wynikach kontroli w tym sporządzenie dokładnych, obiektywnych, jasnych, zwięzłych, konstruktywnych, kompletnych i na czas wystąpień pokontrolnych;
  • uzyskiwanie i ocenianie odpowiedzi kontrolowanych podmiotów (świadczeniodawców) na ustalenia i zalecenia w tym w szczególności dbałość, aby odpowiedzi zawierały informacje wystarczające do oceny adekwatności i terminowości działań korygujących.
WYMAGANIA:


Wymagania konieczne:

  • wykształcenie: wyższe – lekarz medycyny;
  • minimum 4 lata pracy zawodowej.

Wymagania dodatkowe:

  • znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U z 2020 r. poz. 1398 z późn. zm);
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
  • umiejętność wnikliwej analizy dokumentów;
  • umiejętność formułowania sądów, rozumienie zależności, zmienności;
  • umiejętność logicznego wnioskowania;
  • umiejętność komunikacji interpersonalnej;
  • umiejętność pracy zespołowej;
  • sprawność wytworzenia potrzebnych informacji ze zbioru danych;
  • wysokie kompetencje poznawcze związane ze sprawnością przetwarzania informacji – identyfikacja, analizowanie, dokonywanie ich syntezy, raportowanie wyników, planowanie wykorzystania wiedzy i projektowanie rozwiązań określonych problemów natury operacyjnej;
  • orientacja na osiąganie celu kontroli;
  • umiejętność planowania i organizowania.

Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • podpisany kwestionariusz osobowy;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia lub prowadzenia działalności gospodarczej;
  • kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
  • podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).

Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.

ZAPRASZAMY

W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.

Dokumenty w formie papierowej należy składać do 5.03.2021 r. w zamkniętych kopertach, bezpośrednio w siedzibie Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia (przy pomocy zewnętrznej skrzynki korespondencyjnej dostępnej przy wejściu do budynku) lub przesłać na adres:


ul. Rakowiecka 26/30

02-528, Warszawa

z dopiskiem: oferta pracy DK/21/35

lub elektronicznie – za pośrednictwem elektronicznego systemu rekrutacyjnego.

 

 APLIKUJ 

Poznaj

Centrala NFZ