Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Myślenice
Ogłoszenie o naborze Nr 18364
Warunki pracy
- praca biurowo-administracyjna- praca na drugim piętrze
- narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, fax, skaner, niszczarka
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin
Zakres zadań
- 1) bieżąca realizacja zaopatrzenia Komendy w materiały pędne, artykuły, środki i urządzenia techniczne niezbędne do prawidłowej realizacji ustawowych zadań administracyjnych i ratowniczych;
- 2) współudział w przygotowaniu i przeprowadzaniu czynności proceduralnych związanych z udzielaniem zamówień publicznych zgodnie z ustawą – Prawo zamówień publicznych;
- 3) ewidencjonowanie majątku Komendy wg obowiązujących przepisów – znakowanie majątku.
- 4) współudział w prowadzaniu gospodarki transportowej Komendy, w tym dokumentacji technicznej;
- 5) prowadzenie pojazdów służbowych, w ramach posiadanej kategorii prawa jazdy;
- 6) przestrzeganie przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz prowadzenie akt spraw według jednolitego rzeczowego wykazu akt;
- 7) współudział w nadzorowaniu i analizowaniu poprawności sporządzania przez komórki organizacyjne Komendy dokumentacji eksploatacyjnej związanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliwa, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych;
- 8) współudział w prowadzeniu obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników i emerytów;
- 9) współudział w realizowaniu spraw związanych z dofinansowaniem zadań jednostek OSP powiatu myślenickiego;
- 10) współudział w prowadzeniu spraw związanych z obsługą dotacji MSWiA dla jednostek OSP.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe techniczne (I lub II stopnia)doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- - prawo jazdy kat. B
- - bardzo dobra znajomość oprogramowania MS Office oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
- - dobra znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o Państwowej Straży Pożarnej, KPA, ochrony przeciwpożarowej, zamówień publicznych i gospodarki majątkowej;
- - dobra znajomość prawa budowlanego i procesu inwestycyjnego;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- - przeszkolenie z prawa zamówień publicznych (studia podyplomowe lub szkolenie specjalistyczne)
- - dyspozycyjność;
- - komunikatywność i samodzielność;
- - umiejętność analitycznego myślenia;
- - terminowość i dokładność;
- - umiejętność pracy w zespole;
- - rzetelność i sumienność;
- - znajomość pragmatyki pracy administracyjno-biurowej;
- - znajomość oprogramowania w zakresie ewidencji rzeczowych składników majątku (np.: ZETO, STOCK, itp.)
- - umiejętność przygotowywania pism o charakterze urzędowym z zastosowaniem przepisów prawa;
- - umiejętność sporządzania umów o charakterze cywilno-prawnym.