Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 76396
Warunki pracy
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej
- Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe
- Budynek biurowy: siedziba Izby Administracji Skarbowej przy ul. Powstańców Śl. 24, 26 we Wrocławiu
- Przy budynku, na parkingu zewnętrznym, znajdują się miejsca dla osób niepełnosprawnych
- Wejście do budynku od strony ul. Powstańców Śl. przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych
- Dojazd na wszystkie piętra zapewniony jest dźwigiem osobowym przystosowanym dla osób niepełnosprawnych
- Na każdym piętrze znajdują się toalety dla osób niepełnosprawnych
- Budynek konferencyjny (B) również przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych
- Zaplecze socjalne
Zakres zadań
- Administruje, zbiera, planuje, weryfikuje i realizuje potrzeby z obszaru administracyjno - gospodarczo – zaopatrzeniowego składane przez komórki organizacyjne IAS oraz podległe Urzędy Skarbowe i Urząd Celno – Skarbwy w celu ustalenia zasadności zakupów oraz efektywnego wykorzystania zasobów oraz z zabezpieczenia środków finansowych na zakup dostaw i usług;
- Administruje składnikami majątku w celu monitorowania prawidłowości obrotu wyposażeniem oraz aktualizuje/wprowadza do systemu zmiany miejsc składników majątkowych w celu utrzymania prawidłowości zapisów w ewidencji;
- Ewidencjonuje/ wprowadza do systemu majątek IAS w celu dostarczenia aktualnej informacji o posiadanych środkach (zasobach);
- Dokonuje oceny przydatności składników majątku ruchomego zbędnego i zużytego w celu sprzedaży, fizycznej likwidacji, przekazania do utylizacji, nieodpłatnego przekazania uprawnionym podmiotom lub darowizny;
- Przygotowuje projekty umów oraz zamówień z zakresu zadań działu, pełni nadzór nad ich realizacją w celu efektywnego wykorzystania środków finansowych i zabezpieczenia funkcjonowania jednostki.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego (powyżej 5 lat w obszarze administracyjno-gospodarczym)
- Bardzo dobra znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości,
- Podstawowa znajomość ustawy o zamówieniach publicznych,
- Umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych
- Umiejętność redagowania pism
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność obsługi systemów informatycznych funkcjonujących w resorcie finansów wymaganych na danym stanowisku, w tym: - znajomość oprogramowania do ewidencji i zarządzania środkami trwałymi SETER, systemu zautomatyzowanej inwentaryzacji SETIN - znajomość zagadnień zastosowania technologii RFID w systemach ewidencji i zarządzania środkami trwałymi