Najnowsze oferty pracy

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;
Zobacz więcej ofert pracy

Team Leader Call Center

Sunday Polska Sp. z o.o.
Warszawa
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca zdalna
rekrutacja online
307 dni temu

Też uważasz, że warto walczyć o bardziej #eko świat? Przekonaj się, ile możesz zmienić, pracując w Sunday! Efekty naszej pracy cieszą zarówno nas, jak i ponad 22 000 zadowolonych Klientów.

 

Realizujmy wspólnie wielkie projekty! Dążymy do bycia TOP 1 w branży OZE, w której na ten moment zajmujemy zaszczytne drugie miejsce. W ciągu 6 lat z małej firmy, rozwinęliśmy się do organizacji, liczącej około 500 ekspertów! MOC zielonej energii od Sunday to już ponad 110MW. Słońce jest naszym paliwem.

 

Za co docenisz naszą firmę? Mamy nadzieję, że pokochasz pracę u nas i poczujesz się jak u siebie. Każdy dzień przepełniony jest z jednej strony profesjonalizmem, z drugiej dobrym humorem. Wierzymy, że razem osiągniemy więcej, dlatego możesz liczyć na wsparcie ze strony Managera oraz kolegów i koleżanek z zespołu.

 

Sprawdź nas, bo Sunday daje MOC! Aplikuj!

 

#WeGivePower

Team Leader Call Center
Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

Team leader w Call Center

  • Pracę na projektach wdrażanych przez spółkę,
  • Rekrutacja nowych konsultantów,
  • Prowadzenie coachingów z pracownikami,
  • Dbanie o realizację wyznaczonych celów przez zespół,
  • Raportowanie działań i wyników prac do Project Managera.
Nasze wymagania
  • Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
  • Doświadczenie przy pracy na projektach w Call Center,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Umiejętność budowania zaangażowania zespołu,
  • Samodzielność w podejmowaniu decyzji,
  • Dobra organizacja pracy.
To oferujemy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawa+ wysokie premie,
  • Elastyczna forma współpracy: umowa zlecenie bądź umowa o pracę,
  • Możliwość pracy zdalnej,
  • Umowę o pracę lub kontrakt B2B,
  • Możliwość awansu wewnątrz struktur grupy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Operations Manager

    Unique People sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer
    5 dni
    Główne zadania: realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii, analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów, bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i...
  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    15 godz.
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;