O nas
Fundamentalną wartość naszych usług tworzą wiedza, doświadczenie oraz kompetencje naszego zespołu. Kulturę pracy opieramy na naszych kluczowych wartościach, którymi są Rozwój, Profesjonalizm oraz Skuteczność. W branży usług doradczych o sukcesie projektów przede wszystkim decydują zaangażowani ludzie. Ci ludzie to my! Mamy odmienne charaktery, doświadczenia czy też kompetencje. Dzięki temu wzajemnie się uzupełniamy i inspirujemy. Najważniejszą naszą wartością jest to, że jesteśmy dobrze rozumiejącym się, zgranym zespołem, który wspólnie dąży do wytyczonego celu. Robimy wszystko, by być partnerami dla naszych Klientów i budować relacje oparte na zasadach pełnego profesjonalizmu, wzajemnego zaufania oraz przestrzegania zasad etyki biznesowej. Dążymy do tego, aby nasi Klienci byli w pełni usatysfakcjonowani ze współpracy z nami, a my żebyśmy mieli poczucie dobrze wykonanej pracy. Jesteśmy przekonani, że takie podejście jest gwarancją sukcesu, tak dla naszych Klientów, jak i dla nas.
JAGA TEMP Sp. z o.o. (nr 7363) Agencja Pracy na zlecenie Klienta, lidera na polskim rynku wydawnictw edukacyjnych, poszukuje kandydatów/kandydatek do pracy w CallCenter na stanowisku:
- Udział w akcjach telemarketingowych informacyjnych
- Informowanie Klientów o aktualnej ofercie wydawniczej
- Wprowadzanie danych Klientów do systemu informatycznego
- Status studenta (najchętniej zaocznego lub wieczorowego)
- Dyspozycyjność w godzinach od 8:00 do 20:30
- Łatwość i gotowość uczenia się, wysoka kultura osobista
- Swoboda w komunikacji telefonicznej
- Umiejętność posługiwania się komputerem
- Nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia w pracy na stanowisku telemarketera
- Praca w korzystnej lokalizacji w centrum Warszawy (okolice Placu Zawiszy, łatwy dojazd do wszystkich dzielnic stolicy)
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w renomowanej i nowoczesnej firmie
- Szkolenie adekwatne do zadań i każdego projektu telemarketingowego
- Konkurencyjne wynagrodzenie 11,10 zł brutto za godzinę.