Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Włoskim

    Armatis Polska   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   33,00 - 38,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres zadań: Zapewnianie kompleksowego wsparcia klientom w języku włoskim poprzez obsługę telefoniczną, e-mailową i czatową, gwarantując najwyższą jakość komunikacji. Profesjonalne doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów, promocji oraz polityki przewoźnika, pomagając klientom w...
  • Specjalista ds. Rozwoju Biznesu z językiem hebrajskim i angielskim

    TTEC   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: Negocjowanie i finalizowanie sprzedaży, odpowiadanie na potrzeby klientów; Budowanie i rozwijanie portfela klientów biznesowych; Identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych oraz realizacja celów; Współpraca z firmami oraz decydentami na różnych szczeblach organizacji;...
  • Administrator ds. obsługi klienta w USA

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Weryfikacja i aktualizacja dokumentacji ubezpieczeniowej; eliminacja nieścisłości. Analiza danych i składanie rekomendacji opartych na analizie. Zapewnienie dokładności informacji dostarczanych przez dostawców. Współpraca z innymi działami firmy w celu realizacji oczekiwań klientów....
  • Business Development Representative with Hebrew-English

    TTEC   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    During a Typical Day, You'll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions; Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sale opportunities;...
  • Business Development Representative with Dutch-English

    TTEC   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    During a Typical Day, You'll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions; Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sale opportunities;...
  • Business Development Representative with Swedish-English

    TTEC   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    During a Typical Day, You'll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions; Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sale opportunities;...
  • Business Development Representative with Portuguese-English

    TTEC   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    During a Typical Day, You'll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions; Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sale opportunities;...
  • Business Development Representative with Norwegian-English

    TTEC   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    During a Typical Day, You'll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions; Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sale opportunities;...
  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych; doradztwo sprzętu elektronicznego; przygotowywanie ofert cenowych; utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; kontrola poprawności zamówień;
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zarządzanie wsparciem administracyjnym dla polis ubezpieczeniowych, Koordynacja, walidacja i weryfikacja danych, Bezpośredni kontakt z zespołami duńskimi w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań rynkowych, Przygotowanie dokumentów odnowieniowych i wykonanie obliczeń, Tworzenie raportów...
Zobacz więcej ofert pracy

UK Client Service Delivery Administrator

Aon
Kraków
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
42 dni temu
Client Service Delivery Administrator in a Member Services team provides outstanding operations and governance support in terms of defined contribution plans. A defined contribution (DC) plan is a type of retirement plan in which the employer, employee or both make contributions on a regular basis. Individual accounts are set up for participants and benefits are based on the amounts credited to these accounts. You’ll mainly provide technical and administrative assistance via mail and chatboxes for our UK participants.
Our office is located in Cracow, and the position is open for hybrid working arrangement.
 
Aon is in the business of better decisions

At Aon, we shape decisions for the better to protect and enrich the lives of people around the world.
As an organization, we are united through trust as one inclusive, diverse team, and we are passionate about helping our colleagues and clients succeed.
 
UK Client Service Delivery Administrator
Kraków
Nr ref.: 2553853/101275

What the day will look like
  • Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time.
  • Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately.
  • Supervising and controlling DC-related financial processes.
  • Upon identification, flagging and addressing risks and issues, as well as suggesting and implementing changes to tools and documentations needed to support effective service delivery
  • Actively attending meetings with the team, internal clients and 3rd party partners
How this opportunity is different

As a Member Services Administrator, you’ll become a member of a small, inclusive team. We’ll provide you with the knowledge of Aon tools for you to feel comfortable and efficient in the position. Collaboration is key for our Team, therefore you will learn from and later cooperate with experienced specialists from our department. Being a part of wider multicultural team, you will have an opportunity to work closely with IT specialists, client managers, consultants and business leaders and see how the product is managed and developed. In that role you have a chance to build business relationships and work independently on various projects.

 

Skills and experience that will lead to success
  • Advanced English skills – because you’ll be using it every day in communication with our clients
  • Good Excel knowledge – as we also perform some basic financial calculations and analyses
  • Eye for detail, analytical drive and fondness for problem solving – because we provide troubleshooting services on a daily basis
  • Openness and excellent interpersonal skills – as you’ll be in constant contact with clients, 3rd party individuals and colleagues
  • Time management, flexibility and independence – because you may often find yourself faced with a problem that does not have a clear solution.
  • Experience in client-facing role would be an asset
  • University degree or equivalent work experience would be an asset
How we support our colleagues

In addition to our comprehensive benefits package, we encourage a diverse workforce. Plus, our agile, inclusive environment allows you to manage your wellbeing and work/life balance, ensuring you can be your best self at Aon. Furthermore, all colleagues enjoy two “Global Wellbeing Days” each year, encouraging you to take time to focus on yourself. We offer a variety of working style solutions, but we also recognise that flexibility goes beyond just the place of work... and we are all for it. We call this Smart Working!
Our continuous learning culture inspires and equips you to learn, share and grow, helping you achieve your fullest potential. As a result, at Aon, you are more connected, more relevant, and more valued.
We provide individuals with disabilities reasonable accommodations to participate in the job application or interview process, to perform essential job functions, and to receive other benefits and privileges of employment in accordance with applicable law.
Aon values an innovative, diverse workplace where all colleagues feel empowered to be their authentic selves. Aon is proud to be an equal opportunity workplace.
 
 

Poznaj

Aon Sp z o.o.

Aon jest globalną organizacją, która dostarcza rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem, emerytur i zdrowia w 120 krajach na świecie. Pomagamy naszym klientom podejmować decyzje w celu ochrony i rozwoju ich działalności.

„Aon” po irlandzku znaczy „jedność” i ta właśnie wartość jest dla nas nadrzędna na co dzień.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Włoskim

    Armatis Polska   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   33,00 - 38,00 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres zadań: Zapewnianie kompleksowego wsparcia klientom w języku włoskim poprzez obsługę telefoniczną, e-mailową i czatową, gwarantując najwyższą jakość komunikacji. Profesjonalne doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów, promocji oraz polityki przewoźnika, pomagając klientom w...
  • Specjalista ds. Rozwoju Biznesu z językiem hebrajskim i angielskim

    TTEC   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Twoje zadania: Negocjowanie i finalizowanie sprzedaży, odpowiadanie na potrzeby klientów; Budowanie i rozwijanie portfela klientów biznesowych; Identyfikacja nowych możliwości sprzedażowych oraz realizacja celów; Współpraca z firmami oraz decydentami na różnych szczeblach organizacji;...
  • Administrator ds. obsługi klienta w USA

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Weryfikacja i aktualizacja dokumentacji ubezpieczeniowej; eliminacja nieścisłości. Analiza danych i składanie rekomendacji opartych na analizie. Zapewnienie dokładności informacji dostarczanych przez dostawców. Współpraca z innymi działami firmy w celu realizacji oczekiwań klientów....
  • Business Development Representative with Hebrew-English

    TTEC   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    During a Typical Day, You'll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions; Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sale opportunities;...
  • Business Development Representative with Dutch-English

    TTEC   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    During a Typical Day, You'll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions; Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sale opportunities;...
  • Business Development Representative with Swedish-English

    TTEC   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    During a Typical Day, You'll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions; Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sale opportunities;...
  • Business Development Representative with Portuguese-English

    TTEC   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   6 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    During a Typical Day, You'll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions; Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sale opportunities;...
  • Business Development Representative with Norwegian-English

    TTEC   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   11 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    During a Typical Day, You'll Bring your passion to negotiate with brand knowledge to close a sale, handle objections and rebuttals during customer interactions; Recommend, quote, and negotiate product knowledge with customers to close the sale while identifying and handling all sale opportunities;...
  • Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. obsługi klienta

    Conrad Electronic Sp. z o.o.   Kraków, Prądnik Czerwony    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa Klientów biznesowych oraz indywidualnych; doradztwo sprzętu elektronicznego; przygotowywanie ofert cenowych; utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami; kontrola poprawności zamówień;
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zarządzanie wsparciem administracyjnym dla polis ubezpieczeniowych, Koordynacja, walidacja i weryfikacja danych, Bezpośredni kontakt z zespołami duńskimi w celu zapewnienia najlepszych rozwiązań rynkowych, Przygotowanie dokumentów odnowieniowych i wykonanie obliczeń, Tworzenie raportów...