Administrator Rejestru Szkoleń

KPMG

Warszawa

1 dzień temu

We are 207 000 awesome and ambitious people who create reality.

Osoba z generacji KPMG wie, że jej praca ma sens, wnosi konkretną wartość i daje poczucie samorealizacji oraz spełnienia. Jest niezależna, ambitna, chłonna wiedzy i świadoma siebie oraz swoich umiejętności. Dokładnie wie, dokąd zmierza zawodowo. Decyduje o tym, co wybiera, zamiast biernie korzystać z tego, co dostaje. Jest otwarta na dialog, ale nie boi się wyrażać własnego zdania i ma realny wpływ na otaczającą rzeczywistość. Podejmuje wyzwania, chce być dostrzegana, a nie przezroczysta dla otoczenia. Ceni naturalność i autentyczność, ale z drugiej strony potrafi umiejętnie kreować swój wizerunek. To często indywidualista, który żyje według własnych zasad wśród innych ludzi z zasadami.

big thinkers wanted



aktualnie poszukujemy

Administratora Rejestru Szkoleń
Warszawa
W KPMG możesz pracować w:
  • audyt 
    ogólny
  • audyt
    instytucji
    finansowych
  • doradztwo
    podatkowe
  • usługi
    doradcze
  • kancelaria
    prawnicza
    D. Dobkowski
  • usługi
    księgowe
Zakres
obowiązków
  • prowadzenie rejestru szkoleń w narzędziu GLMS
  • przypisywanie i monitorowanie szkoleń zgodnie z przyjętą polityką szkoleniową firmy
  • egzekwowanie ukończenia szkoleń zgodnie z przyjętą polityką egzekwującą
  • prowadzenie komunikacji informacyjnej z pracownikami KPMG w zakresie egzekwowalności szkoleń
  • współpraca z departamentami, które są właścicielami szkoleń w zakresie wykonania szkoleń przez pracowników
  • wyjaśnianie kwestii technicznych dotyczących e - learningów we współpracy z działem IT
  • raportowanie statusu ukończenia szkoleń zgodnie z ustaleniami firmy
  • współpraca z QRM (Quality & Risk Management) w zakresie polityki dyscyplinującej
Od kandydatów
oczekujemy
  • motywacji do pracy z danymi i systemami
  • dobrej znajomości pakietu MS Office
  • znajomości j. angielskiego na poziomie min. B1
  • dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin
  • dokładności i odpowiedzialności
  • wysokich umiejętności komunikacyjnych
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze programu Learning Management System oraz doświadczenie zawodowe w obszarze L&D
Dlaczego warto
pracować w KPMG?
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • prestiż
  • stała możliwość nauki i rozwoju
  • stabilne zatrudnienie
  • dobra
    atmosfera
  • szacunek do indywidualności
  • zbalansowany czas pracy
  • jasna ścieżka kariery
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • ciekawe i innowacyjne projekty

•  wolontariat pracowniczy •  program Corporate Wellness Care&Stay •  nowoczesna przestrzeń biurowa •  masaże w biurze •  15 dofinansowanych sekcji sportowych •  imprezy integracyjne •  świeże owoce •  ubezpieczenie na życie •  bilety do kina i teatru •  karta multisport •  prywatna opieka zdrowotna •  przyjazne wprowadzenie do firmy •  wsparcie kolegów i przełożonych

aplikuj!

generationkpmg.pl

kariera.kpmg.pl

KPMG Sp. z o.o., Dział Human Resources, ul. Inflancka 4A, 00-189 Warszawa

© 2019 KPMG Sp. z o.o. jest polską spółką z ograniczoną odpowiedzialnością i członkiem sieci KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Cooperative („KPMG International”), podmiotem prawa szwajcarskiego. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Poznaj

KPMG

KPMG to międzynarodowa sieć firm audytorsko-doradczych.

Od 26 lat świadczymy w Polsce usługi z zakresu audytu, doradztwa podatkowego oraz szeroko pojętego doradztwa biznesowego dla polskich i międzynarodowych firm oraz instytucji ze wszystkich sektorów gospodarki. Kompleksowe usługi prawne świadczy stowarzyszona z KPMG Kancelaria prawnicza D.Dobkowski.

Naszą przewagą jest wiedza ponad 207 000 pracowników w 152 krajach. W biurach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Gdańsku, Łodzi i we Wrocławiu zatrudniamy łącznie ponad 1800 osób.

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Praca Specjalista ds. Administracyjnych