Asystent / Asystentka ds. administracyjnych

PwC

Warszawa

23 dni temu

PwC to sieć ponad 250.000 pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii. Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry.
Asystent / Asystentka ds. administracyjnych
Warszawa

Zakres obowiązków:

  • wybrane zadania związane z zarządzaniem i inwentaryzacją powierzchni biurowej
  • rozliczanie obiegówek
  • weryfikowanie poprawności raportów związanych z pracą za granicą
  • kontrolowanie prawidłowości przebiegu istniejących procesów administracyjnych
  • zaopatrywanie biura w niezbędne materiały biurowe
  • wybrane prace administracyjne

Wymagania:

  • bardzo dobra komunikacja
  • umiejętność współpracy w zespole
  • dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • samodzielność oraz doskonałe umiejętności organizacyjne
  • język angielski na poziomie komunikatywnym

Oferta:

  • praca w zgranym zespole :)
  • możliwość rozwoju osobistego oraz ścieżki kariery
  • elastyczne podejście do czasu wykonywanych zadań
  • bogaty pakiet benefitów

Poznaj

PwC

Jesteśmy siecią firm działającą w 158 krajach. Zatrudniamy ponad 250 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, podatkowo-prawnego, audytu i doradztwa technologicznego. Posiadamy biura w: Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie oraz Financial Crime Unit w Gdańsku i dwa Service Delivery Center w Katowicach i Opolu. Zapraszamy również do naszego oddziału PwC IT Services w Lublinie. PwC w Polsce zatrudnia już 6000 osób, w tym 1000 w części technologicznej. Nasza oferta jest skierowana do firm działających we wszystkich sektorach gospodarki - zarówno do największych koncernów, jak i lokalnych przedsiębiorstw rodzinnych.

 

Asystent do spraw administracji, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za organizowanie wszelkich formalności związanych z administracyjnym funkcjonowaniem firmy, przedsiębiorstwa lub instytucji. W zakresie obowiązków osoby obsadzonej na tym stanowisku może znaleźć się opieka nad dokumentacją firmy, prowadzenie rejestru umów, faktur, etc., wystawianie faktur w nawiązaniu do zawieranych przez firmę ...
Praca Asystent/ka ds. Administracji