ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.
W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2500 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.
Zakres obowiązków:
- Bieżąca współpraca z działem kadr i płac
- Wsparcie w naliczaniu wynagrodzeń oraz przygotowywaniu list płac
- Prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów i absencji chorobowych pracowników
- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej i nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji
- Udzielanie pracownikom informacji na temat kwestii kadrowych: przysługujących im urlopów, L-4, świadczeń itp.
- Wsparcie Managera w bieżących pracach administracyjnych
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość przepisów prawa pracy
- Znajomość rozliczania czasu pracy
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- Bardzo dobra organizacja pracy, dokładność, skrupulatność w realizacji powierzonych zadań
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego
Oferujemy:
- Pracę w globalnej organizacji w międzynarodowym środowisku
- Realne możliwości rozwoju i nabywania nowych kompetencji
- Nowoczesne środowisko pracy
- Interesującą, pełną wyzwań pracę w zgranym zespole
Poznaj
ISS Polska
Twórz z nami przyjazne miejsca pracy
Jesteśmy częścią globalnej organizacji, która zatrudnia 325 000 pracowników na całym świecie. Specjalizujemy się w kompleksowym zarządzaniu obiektami (Facility Management), oferując zintegrowane usługi: od utrzymania czystości, serwisu technicznego po obsługę recepcji wraz ze wsparciem administracyjnym oraz usługi żywieniowe. Od 30 lat w Polsce konsekwentnie realizujemy politykę włączania pracowników z niepełnosprawnościami oraz tworzymy miejsca pracy dostępne dla wszystkich.