Najnowsze oferty pracy

  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    REVERA Polska - consultancy support for technology companies in Poland and the EU. The international legal group REVERA has over 25 years of successful experience in the market and currently operates offices in fifths countries around the world - Poland, Cyprus, Georgia, Belarus and Kazakhstan. The...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracyjnych w sekretariacie medycznym

    ALAB laboratoria Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zawodzie 22    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: wyjaśnianie ewentualnych niezgodności; współpraca z punktami pobrań i laboratoriami Grupy ALAB; prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium; kontakt z podwykonawcami;
  • Asystent/ka działu HR

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    3 dni
    Zadania: Wsparcie działu HR w bieżących zadaniach administracyjnych; Przygotowywanie i opracowywanie danych pracowniczych, w tym: skanowanie, kserowanie i archiwizowanie dokumentów; Zarządzanie bieżącą dokumentacją; Współpraca z poddostawcami usług biurowych; Wymagania: Doświadczenie w...
  • Administrative Assistant in Operational Response Division / Centre of Excellence for Combating Document Fraud

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Duties and tasks linked to the post: to provide administrative support in general administrative procedures; to support the document flows and archiving; to support in drafting notes, letters, reports and follow ups on documents; to assist in the organisations of online, hybrid and physical meetings...
  • Administrative Assistant

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Responsibilities: To provide general administrative support to the Group Medical Department; Daily administrative support to Project Specialist; To ensure that actions taken by the Chief Medical Officer and Group Head of Medical Audit are executed in a timely and efficient manner in administrative...
  • Asystentka / Asystent ds. Administracji i Księgowości

    KDM Dariusz Mazur   Stara Bukówka, k. Grodziska Mazowieckiego    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: bieżąca obsługa sekretariatu; odbieranie i wysyłanie korespondencji pocztowej; weryfikacja oraz księgowanie dokumentów kosztowych, faktur sprzedaży, wspomaganie działu księgowego w wykonywaniu bieżących zadań; współpraca z dostawcami...
  • Asystent Dyrektora Wojskowego Instytutu Medycyny Lotniczej

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Współudział w planowaniu i przygotowywaniu pracy Dyrektora Instytutu oraz koordynowanie spraw bieżących; Prowadzenie korespondencji Dyrektora Instytutu oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z dekretacją Dyrektora; Obsługa telefonu, faxu oraz skrzynki e-mail...
  • Asystent ds. Projektów Strategicznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  część etatu
    1 dni
    Twoje zadania: Przygotowywanie oraz aktualizacja rankingów i komunikacji o konkursach organizowanych w Departamencie; Wsparcie działań komunikacyjnych dot. inicjatyw wewnętrznych w Departamencie; Wsparcie w przygotowaniu prezentacji na potrzeby spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Wsparcie w...
  • Recepcjonistka / Recepcjonista

    SsangYong Auto Polska sp. z o.o.   Warszawa, Al. Krakowska 2A    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Prace związane z prowadzeniem recepcji, w tym: zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą, obsługa centrali telefonicznej, rejestracja dokumentów; Obsługa gości Spółki; Organizacja wyjazdów służbowych, spotkań z klientami, dokonywanie rezerwacji itp.;...
  • Asystent / Asystentka Biura

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: bieżąca obsługa sekretariatu, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, obsługa gości zewnętrznych, rezerwacje podróży służbowych, koordynacja dostępności sal konferencyjnych.
Zobacz więcej ofert pracy

Asystent

Krajowa Informacja Skarbowa
Płock
praca stacjonarna
561 dni temu
Krajowa Informacja Skarbowa
Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Asystent
Miejsce pracy: Płock
Ogłoszenie o naborze Nr 109682

Warunki pracy

Pracownikom oferujemy:



  • stabilną pracę w jednostce administracji publicznej, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

  • rozwój umiejętności poprzez współpracę z ekspertami w swojej dziedzinie,

  • wynagrodzenie zasadnicze na wskazanym w ogłoszeniu stanowisku: nie niższe niż 4234,60 zł brutto,

  • dodatek za wieloletnią pracę od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,

  • dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”),

  • nagrody jubileuszowe,

  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,

  • ruchomy czas pracy z możliwością rozpoczynania pracy między 7:00 a 8:00,

  • pokój śniadaniowy w miejscu pracy,

  • miejsce na rowery,

  • możliwość korzystania z parkingu samochodowego,

  • dobra lokalizacja w pobliżu dworca PKP i PKS,

  • otwartą i przyjazną atmosferę w pracy,

  • pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika i jego dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach,

  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie i zdrowie,

  • możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej,

  • możliwość udziału w zawodach sportowych i rajdach organizowanych przez Krajową Administrację Skarbową.
     


Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa,

  • praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,

  • podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka,
     


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca w budynku V piętrowym,

  • przestrzeń pracy KIS to: przyziemie, I, III, IV, V piętro,

  • budynek wyposażony jest w dwa dźwigi osobowe,

  • wejście główne posiada podjazd zewnętrzny dla osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku,

  • węzeł sanitarny przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku: przyziemie, III i IV piętro,

  • miejsce parkingowe dla osób ze szczególnymi potrzebami (art. 2 pkt.3, ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami Dz. U. 2019 poz. 1696) m. in. osób z niepełnosprawnością ruchową poruszających się na wózku – przed budynkiem;

  • budynek, otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy nie są dostosowane do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami – głównie osób z niepełnosprawnością.

Zakres zadań

  • Opracowuje interpretacje przepisów prawa podatkowego w indywidualnych sprawach w celu udzielenia odpowiedzi na wnioski zainteresowanych
  • Opracowuje odpowiedzi na środki odwoławcze w tym skargi kierowane do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego przez wnioskodawcę na wydane indywidualne interpretacje w celu obrony zaskarżonego rozstrzygnięcia
  • Prowadzi rejestr spraw przy użyciu programu komputerowego wspomagającego obieg dokumentów
  • Współpracuje przy opracowywaniu skarg kasacyjnych kierowanych do Naczelnego Sądu Administracyjnego w celu obrony wydanej interpretacji indywidualnej uchylonej przez WSA
  • Przygotowuje wystąpienia do Ministerstwa Finansów kierowane za pośrednictwem Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej w sprawach dotyczących wniosków o wydanie interpretacji indywidualnej
  • Przygotowuje i prowadzi szkolenia kaskadowe w celu przekazania zdobytej wiedzy pozostałym pracownikom

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Znajomość obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie podatku od towarów i usług oraz Ordynacji podatkowej
  • Dobra znajomość obsługi komputera
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność prostego i precyzyjnego formułowania odpowiedzi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Rzetelność
  • Odpowiedzialność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
 

Podobne oferty

  • Office Manager / Financial and HR Assistant

    REVERA Polska sp. z o.o   Warszawa, Al. Aleje Jerozolimskie, 123A, Antal Tower    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    REVERA Polska - consultancy support for technology companies in Poland and the EU. The international legal group REVERA has over 25 years of successful experience in the market and currently operates offices in fifths countries around the world - Poland, Cyprus, Georgia, Belarus and Kazakhstan. The...
  • Asystent / Asystentka ds. Administracyjnych w sekretariacie medycznym

    ALAB laboratoria Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Zawodzie 22    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: wyjaśnianie ewentualnych niezgodności; współpraca z punktami pobrań i laboratoriami Grupy ALAB; prowadzenie prac administracyjnych związanych z obsługą laboratorium; kontakt z podwykonawcami;
  • Asystent/ka działu HR

    ManpowerGroup   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    3 dni
    Zadania: Wsparcie działu HR w bieżących zadaniach administracyjnych; Przygotowywanie i opracowywanie danych pracowniczych, w tym: skanowanie, kserowanie i archiwizowanie dokumentów; Zarządzanie bieżącą dokumentacją; Współpraca z poddostawcami usług biurowych; Wymagania: Doświadczenie w...
  • Administrative Assistant in Operational Response Division / Centre of Excellence for Combating Document Fraud

    Staff Partners   Warszawa, Śródmieście    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta / asystent  umowa o pracę / o pracę tymczasową  pełny etat   8 000 - 9 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 dni
    Duties and tasks linked to the post: to provide administrative support in general administrative procedures; to support the document flows and archiving; to support in drafting notes, letters, reports and follow ups on documents; to assist in the organisations of online, hybrid and physical meetings...
  • Administrative Assistant

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Responsibilities: To provide general administrative support to the Group Medical Department; Daily administrative support to Project Specialist; To ensure that actions taken by the Chief Medical Officer and Group Head of Medical Audit are executed in a timely and efficient manner in administrative...
  • Asystentka / Asystent ds. Administracji i Księgowości

    KDM Dariusz Mazur   Stara Bukówka, k. Grodziska Mazowieckiego    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: bieżąca obsługa sekretariatu; odbieranie i wysyłanie korespondencji pocztowej; weryfikacja oraz księgowanie dokumentów kosztowych, faktur sprzedaży, wspomaganie działu księgowego w wykonywaniu bieżących zadań; współpraca z dostawcami...
  • Asystent Dyrektora Wojskowego Instytutu Medycyny Lotniczej

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Współudział w planowaniu i przygotowywaniu pracy Dyrektora Instytutu oraz koordynowanie spraw bieżących; Prowadzenie korespondencji Dyrektora Instytutu oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej zgodnie z dekretacją Dyrektora; Obsługa telefonu, faxu oraz skrzynki e-mail...
  • Asystent ds. Projektów Strategicznych

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie  część etatu
    1 dni
    Twoje zadania: Przygotowywanie oraz aktualizacja rankingów i komunikacji o konkursach organizowanych w Departamencie; Wsparcie działań komunikacyjnych dot. inicjatyw wewnętrznych w Departamencie; Wsparcie w przygotowaniu prezentacji na potrzeby spotkań wewnętrznych i zewnętrznych; Wsparcie w...
  • Recepcjonistka / Recepcjonista

    SsangYong Auto Polska sp. z o.o.   Warszawa, Al. Krakowska 2A    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie / kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: Prace związane z prowadzeniem recepcji, w tym: zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą, obsługa centrali telefonicznej, rejestracja dokumentów; Obsługa gości Spółki; Organizacja wyjazdów służbowych, spotkań z klientami, dokonywanie rezerwacji itp.;...
  • Asystent / Asystentka Biura

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent  umowa zlecenie / o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: bieżąca obsługa sekretariatu, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, obsługa gości zewnętrznych, rezerwacje podróży służbowych, koordynacja dostępności sal konferencyjnych.