Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Zadania:
• Wsparcie właściciela firmy w prowadzeniu codziennych zadań administracyjnych,
• Prowadzenie dokumentacji związanej ze stanowiskiem,
• Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta oraz budowanie długofalowych relacji,
• Sprzedaż sprzętu i baterii dla osób niedosłyszących,
• Tworzenie i koordynacja kampanii reklamowych oraz akcji marketingowych,
• Zbieranie informacji dotyczących rynku i konkurencji,
• Obsługa recepcji.
Wymagania:
• Wykształcenie minimum średnie,
• Czynne prawo jazdy kat. B,
• Umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office,
• Umiejętność współpracy ze środowiskiem Seniorów,
• Doświadczenie w obsłudze Klienta,
• Mile widziane doświadczenie w pracy biurowej,
• Odpowiedzialność, uczciwość i lojalność,
• Komunikatywność oraz empatia.
Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres próbny,
• Możliwość stałego zatrudnienia po okresie próbnym,
• Pracę na pełen etat w godzinach 9-17,
• Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premię uznaniową,
• Niezbędne narzędzia pracy oraz atrakcyjne benefity,
• Przyjazną atmosferę pracy opartą na szacunku i zaufaniu między pracownikami.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.