


- Manage and maintain assigned customer accounts.
- Prepare, check and enter data into the ERP/Financial system for operations including:
- Customer Purchase Orders
- Purchase Orders to Suppliers
- Receipt of Products
- Purchase Invoices
- Customer Invoices
- E-commerce reports
- ASNs
- Resolve customer concerns promptly to ensure satisfaction and retention.
- Cooperate with fellow team members to ensure timelines and service levels are met for all team responsibilities.
- Respond to inquiries with professionalism and efficiency.
- Work from office 10:00-18:00
Education and Experience
- 3 –5 yrs of customer service experience.
- 1-3 yrs performing business transactions within an ERP system.
Skills & Competencies
- Highly detail oriented to deliver precise and timely work.
- Excellent communication skills (min. English B1).
- Ability to manage and resolve customer issues professionally.
- Ability to use search screens within an ERP system to perform research.
- Proficiency in the use of Excel.
- Ability to manage and resolve customer issues professionally.
We offer:
- Private healthcare plan (Compensa Złoty Pakiet)
- MultiSport card
- Lunch card
- Professional training courses paid by the company
- Annual bonus based on personal performance
Poznaj
Multi Parts
Multi Parts – Rodzinna Firma, założona 30 lat temu przez Berrego Cohna, twórca i producent części samochodowych i ciężarowych na rynek wtórny dla poddostawców pełnej linii i ich wiodących światowych marek. Od 30 lat Multi Parts jest deweloperem i producentem części na rynek wtórny dla wiodących światowych marek. Niezależnie od tego, czy jest to oryginalna koncepcja części lub programu, lub naszego istniejącego produktu, opracowujemy i dostarczamy części na rynek wtórny. Badania, rozwój, inżynieria i produkcja, ekskluzywne i zastrzeżone części niestandardowe i programy od koncepcji do rentowności to nasza pasja.
NASZA KULTURA – Duma w rozwoju, inżynierii i wytwarzanie produktów najwyższej jakości..
NASI LUDZIE – Praca w zespołach między oddziałami, dzielenie się informacją, wiedza i porównywalna jakość.
SUMA NASZYCH CZĘŚCI: Nasza sprawdzona zdolność do dostarczania i wspierania dochodowych produktów i programów.
OBIEKTY – W pełni zintegrowana globalna sieć produkcyjna obiekty, laboratoria badawcze, logistyka, kontrola jakości i centra obsługi klienta na Florydzie, w Nowym Jorku, Europie i Chinach.
PROCES – Inżynieria, produkcja, testowanie i dostawa produktów szybko i skutecznie.