Najnowsze oferty pracy

  • Customer Advisor with Swedish

    Concentrix   Warszawa   
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.
  • Doradca / Doradczyni Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: obsługa zapytań telefonicznych i mailowych, wsparcie klientów i dostawców w rozwiązywaniu bieżących spraw, wprowadzanie zamówień oraz zgłoszeń reklamacyjnych, dbanie o estetykę stanowiska sprzedażowego, aktualizowanie danych w systemie wewnętrznym, współpraca z...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect...
  • Specjalista / Specjalistka wsparcia klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa   
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, e-mail i chat, zapewniająca wysoką jakość kontaktu Wsparcie techniczne oraz pomoc w korzystaniu z usług firmy Rozwiązywanie zgłoszeń i reklamacji z zachowaniem wysokiej satysfakcji klienta Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych jako...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników; Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach; Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca...
  • Coffee Market Expert with Czech

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to our customers. Now, we’re looking...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
  • Specjalista ds. Obsługi Szpitalnej​

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług, działania z zakresu rozliczeń...
  • Młodszy specjalista ds. procesów obsługi klienta (m/k)

    Amlux Sp. z o.o.   Warszawa, Ochota    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa kontraktów sieciowych z klientami firmy; Bieżący kontakt z klientami (mailowy, telefoniczny, online) Obsługa procesu uwag/reklamacji zgłaszanych przez klientów; Przygotowanie rozliczeń z klientami; Tworzenie raportów oraz harmonogramu zgodnie z ustaleniami z klientem; Weryfikacja...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Warszawa
Customer Service Representative with Portuguese

Customer Service Representative with Portuguese

Accenture Sp. z o. o.
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
rekrutacja online
1548 dni temu
Customer Service Representative with Portuguese
Warszawa

Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services in strategy and consulting, interactive, technology and operations, with digital capabilities across all of these services. We combine unmatched experience and specialized capabilities across more than 40 industries — powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. With 509,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture brings continuous innovation to help clients improve their performance and create lasting value across their enterprises. Visit us at www.accenture.com.

 

Accenture Operations provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply chain; and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance.

What will you do?
  • Work with delivery team to ensure time results Identify and respond to customers requests
  • Ensure all queries are processed as per SLA s Service Level Agreements and KPIs Key Performance Indicators which are set out for the team
  • Take ownership of customers issues ensuring end to end service with an emphasis on excellent customer satisfaction and attention to detail
  • Demonstrate an in depth knowledge of products and services offered by the client
Job Qualifications:
  • C1 Proficient Portuguese verbal and written Min.
  • C1 Proficient English verbal and written Min.
  • Strong drive for results and the ability to manage multiple initiatives simultaneously
  • Ability to deal with and react effectively to demanding SLA driven environment without compromising quality or efficiency
  • Professional and confidential demeanor to ensure that data is handled sensitively and confidentially
  • Strong attention to detail and a well organized, structured approach to work and good communication skills
What we can offer?
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are

Accenture is a leading global professional services company, providing a broad range of services in strategy and consulting, interactive, technology and operations, with digital capabilities across all of these services. We combine unmatched experience and specialized capabilities across more than 40 industries — powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. With 509,000 people serving clients in more than 120 countries, Accenture brings continuous innovation to help clients improve their performance and create lasting value across their enterprises. Visit us at www.accenture.com.

 

Accenture Operations provides business process services for specific functions, including finance and accounting; procurement and supply chain; and marketing & sales. We operate business processes with a combination of talent and data, artificial intelligence, analytics and digital technologies, helping clients to improve their productivity, customer experience and performance.

What will you do?
  • Work with delivery team to ensure time results Identify and respond to customers requests
  • Ensure all queries are processed as per SLA s Service Level Agreements and KPIs Key Performance Indicators which are set out for the team
  • Take ownership of customers issues ensuring end to end service with an emphasis on excellent customer satisfaction and attention to detail
  • Demonstrate an in depth knowledge of products and services offered by the client
Job Qualifications:
  • C1 Proficient Portuguese verbal and written Min.
  • C1 Proficient English verbal and written Min.
  • Strong drive for results and the ability to manage multiple initiatives simultaneously
  • Ability to deal with and react effectively to demanding SLA driven environment without compromising quality or efficiency
  • Professional and confidential demeanor to ensure that data is handled sensitively and confidentially
  • Strong attention to detail and a well organized, structured approach to work and good communication skills
What we can offer?
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life
  • Constant support and clear development path from your first day at office – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom trainings
  • Full work comfort – private medical care, life insurance, access to MyBenefit platform, bonuses for referring new employees
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Podobne oferty

  • Customer Advisor with Swedish

    Concentrix   Warszawa   
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji klientów.
  • Doradca / Doradczyni Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: obsługa zapytań telefonicznych i mailowych, wsparcie klientów i dostawców w rozwiązywaniu bieżących spraw, wprowadzanie zamówień oraz zgłoszeń reklamacyjnych, dbanie o estetykę stanowiska sprzedażowego, aktualizowanie danych w systemie wewnętrznym, współpraca z...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   Warszawa    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Helping patients who are using medical equipment; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect...
  • Specjalista / Specjalistka wsparcia klienta

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa   
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   10 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    1 dni
    Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, e-mail i chat, zapewniająca wysoką jakość kontaktu Wsparcie techniczne oraz pomoc w korzystaniu z usług firmy Rozwiązywanie zgłoszeń i reklamacji z zachowaniem wysokiej satysfakcji klienta Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych jako...
  • Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim

    Concentrix   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 500 - 8 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy 2 pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników; Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach; Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca...
  • Coffee Market Expert with Czech

    Concentrix   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Are you passionate about creating memorable customer experiences? Do you enjoy solving problems and connecting with people from around the world? We are a leading company in the global coffee machine market, dedicated to delivering the perfect coffee experience to our customers. Now, we’re looking...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

    AMIGO-HURT Sp. z o.o.   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na...
  • Specjalista ds. Obsługi Szpitalnej​

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    4 dni
    Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług, działania z zakresu rozliczeń...
  • Młodszy specjalista ds. procesów obsługi klienta (m/k)

    Amlux Sp. z o.o.   Warszawa, Ochota    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa kontraktów sieciowych z klientami firmy; Bieżący kontakt z klientami (mailowy, telefoniczny, online) Obsługa procesu uwag/reklamacji zgłaszanych przez klientów; Przygotowanie rozliczeń z klientami; Tworzenie raportów oraz harmonogramu zgodnie z ustaleniami z klientem; Weryfikacja...