Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1940 dni temu
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 40290

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
– reprezentacja urzędu, udział w kontrolach
– obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym liczne kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
– węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze
– winda dostosowana do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych
– wejście do obiektu od strony Placu Trzech Krzyży nie przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, wejście do tego budynku odbywa się przez wejście od ul. Wspólnej
– ciągi komunikacyjne przystosowane do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych

Zakres zadań

  •  Nadzór nad organami/ jednostkami podległymi i nadzorowanymi • monitorowanie/ ocena działalności/ kompetencji (w tym gromadzenie i przetwarzanie informacji) • opiniowanie dokumentów (m.in. statuty, regulaminy, plany, sprawozdania, wnioski o dotacje) • zatwierdzanie dokumentów (m.in. statuty, regulaminy, plany, sprawozdania) • opracowywanie zbiorczych informacji dotyczących działalności • rozpatrywanie i opiniowanie wniosków oraz przygotowywanie stanowiska Ministra w sprawach dotyczących działalności jednostek i organów podległych i nadzorowanych
  •  Przeprowadzanie kontroli/ wizyt monitoringowych/ wizji lokalnych • ewidencjonowanie/ rejestrowanie danych z przeprowadzonych kontroli • koordynowanie procesu przeprowadzania kontroli • monitorowanie wdrożenia zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji • przeprowadzanie kontroli w instytucjach zarządzających lub instytucjach im podległych oraz w instytucjach pośredniczących w certyfikacji • przygotowywanie kontroli (w szczególności: przygotowywanie dokumentacji, analizowanie niezbędnych materiałów, przeprowadzanie analizy ryzyka/ wybór próby do kontroli) • przygotowywanie analiz i zestawień w zakresie realizowanych zadań kontrolnych • rozpatrywanie zastrzeżeń do projektów wystąpień pokontrolnych • sporządzanie sprawozdań/ informacji pokontrolnych/ projektów wystąpień pokontrolnych z przeprowadzonych kontroli • sporządzanie zaleceń pokontrolnych/ rekomendacji/ propozycji działań naprawczych
  •  Nadzór nad realizacją umów/ porozumień zawartych przez Ministerstwo z innymi podmiotami • aktualizowanie/ doprecyzowywanie warunków zawartej umowy/ porozumienia • kontrolowanie zleceniobiorcy w zakresie wynikającym z umowy/ porozumienia • monitorowanie procesu realizacji postanowień umowy/ porozumienia • wymiana informacji/ raportowanie/ prowadzenie sprawozdawczości
  •  Prowadzenie analiz (m.in. społeczno-gospodarczych i terytorialnych; finansowo-ekonomicznych; zarządczo-organizacyjnych; na potrzeby przygotowania i realizacji koncepcji/ programów/ projektów; na potrzeby przygotowania dokumentów strategicznych/ polityk; analiz na potrzeby usprawnienia funkcjonowania systemu wdrażania) • aktualizowanie danych • analizowanie zgromadzonych danych, • formułowanie raportu/ rekomendacji/ informacji • gromadzenie danych/ zamawianie ekspertyz • zestawianie, wizualizacja danych (np.: tabele, wykresy, mapy, kartogramy, etc.)
  •  Organizowanie lub prowadzenie szkoleń • tworzenie /aktualizowanie/ uzgadnianie planów szkoleń dla grup docelowych • monitorowanie realizacji planów szkoleniowych • opracowywanie / weryfikowanie / uzgadnianie programów • zapewnianie logistyki wydarzenia • prowadzenie szkoleń • ocena efektywności szkolenia/ przygotowanie sprawozdania / raportu
  •  Przygotowywanie materiałów informacyjnych, publikacji i materiałów promocyjnych • przygotowywanie tez, prezentacji, artykułów, notatek etc. • przygotowywanie zakresu merytorycznego/ treści merytorycznej • opiniowanie/ konsultowanie treści merytorycznej

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z funkcjonowaniem przedsiębiorstw
  • – znajomość ustawy o finansach publicznych
  • – znajomość przepisów Kodeksu spółek handlowych
  • – znajomość ustawy o działalności gospodarczej
  • – znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • – umiejętność obsługi MS Office: Word, Excel, Power Point
  • – organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, myślenie analityczne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty