Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1746 dni temu
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 51066

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe. Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.

Zakres zadań

  • ­monitorowanie krajowego oraz międzynarodowego (w szczególności UE) stanu prawnego, a także innych dokumentów związanych z tematyką sytuacji osób niepełnosprawnych, w tym analizowanie aktualnego stanu prawnego, analizowanie planowanych zmian prawnych, tworzenie zestawień/raportów oraz przekazywanie informacji zainteresowanym, zarówno na forum krajowym, jak i międzynarodowym,
  • ­udział w procesie międzynarodowej współpracy Ministerstwa w obszarze niepełnosprawności, wynikającej z członkostwa Polski w Unii Europejskiej, Organizacji Narodów Zjednoczonych oraz Radzie Europy, w tym współpraca z ekspertami krajowymi i zagranicznymi, opracowywanie, opiniowanie i uzgadnianie dokumentów (lub wkładów/uwag do nich), materiałów i stanowisk, udział w spotkaniach i posiedzeniach, współpraca z organizacjami i stowarzyszeniami międzynarodowymi, współpraca z instytucjami krajowymi i zagranicznymi oraz dbanie o wymianę informacji,
  • ­udział w procesie wdrażania postanowień Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych poprzez współuczestniczenie w międzyresortowym uzgadnianiu stanowisk oraz bieżące monitorowanie tego procesu w ramach międzyresortowego Zespołu do spraw wykonywania postanowień Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych,
  • ­przygotowywanie, opiniowanie, uzgadnianie i konsultowanie projektów stanowiska rządu lub uwag Biura w zakresie tematyki osób niepełnosprawnych,
  • ­prowadzenie analiz w zakresie działania różnych organizacji międzynarodowych oraz innych podmiotów na rzecz osób niepełnosprawnych, w tym gromadzenie, aktualizowanie danych i dokumentów, opracowywanie informacji, konsultowanie raportów oraz udostępnianie informacji zainteresowanym podmiotom i instytucjom.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze polityki społecznej odnoszącej się do osób niepełnosprawnych lub integracji europejskiej lub współpracy międzynarodowej
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B2),
  • Znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
  • Wiedza z zakresu polityki społecznej odnoszącej się do osób niepełnosprawnych
  • Wiedza o organizacjach międzynarodowych i ich działaniach na rzecz osób niepełnosprawnych
  • Wiedza na temat kompetencji instytucji UE, polityki i działań UE oraz integracji europejskiej
  • Umiejętność analizy i syntezy informacji
  • Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Umiejętność współpracy
  • Komunikatywność
  • Umiejętność obsługi komputera: MS Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty