Tramwaje Warszawskie sp. z o.o., firma o 150-letniej tradycji, świadcząca usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego, kierująca się zasadą odpowiedzialności ekonomicznej, społecznej i ekologicznej, poszukuje kandydatów do pracy w Biurze Infrastruktury na stanowisko:
- opracowania rocznych i wieloletnich planów inwestycji i remontów obiektów budowlanych,
- analiza możliwości realizacyjnych i zapewnienie bieżącego korygowania planów inwestycyjnych i remontów,
- prowadzenie sprawozdawczości, w tym między innymi przygotowanie okresowych raportów z realizacji inwestycji,
- opracowanie i przygotowywania dokumentów do zawierania porozumień w zakresie koordynacji robót z innymi jednostkami i podmiotami,
- dopełnienie niezbędnych formalności związanych z realizacją robót m.in. w zakresie koordynacji robót, usuwania kolizji, zgłoszeń i zawiadomień organów i urzędów,
- nadzorowanie pracy zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie materiałów przetargowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy, usługi i roboty budowlane w zakresie zadań inwestycyjnych i remontowych.
- wykształcenie wyższe (ekonomiczne, techniczne, administracyjne),
- min. 5-letnie doświadczenie pracy w obszarze inwestycji infrastrukturalnych (przy planowaniu, przygotowaniu i koordynacji robót, w wydziałach inwestycji przedsiębiorstw, jednostek administracyjnych i urzędach związanych z przygotowaniem, realizacją lub koordynacją robót budowlanych),
- praktyczna wiedza z zakresu planowania i przygotowania robót, administracji, zagadnień menedżerskich i projektów infrastrukturalnych poparta udziałem w szkoleniach o tej tematyce,
- umiejętność redagowania pism,
- znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych i Kodeksu postępowania administracyjnego,
- obsługi programów: Word, Excel, PowerPoint, Ms Project - na poziomie dobrym
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- zaangażowanie, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- samodzielność, umiejętność prowadzenia dokumentacji, rzetelność, sumienność kultura osobista, dobra organizacja pracy.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na 3-miesięczny okres próbny, druga na czas określony 7 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony),
- pracę w godzinach 7.00-15.00;
- świadczenia socjalne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- opiekę medyczną, dostęp do karnetów sportowych oraz ubezpieczenia na życie,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Każdego roku podróżuje z nami ponad 180 milionów pasażerów.
Naszym głównym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej zbiorowej komunikacji tramwajowej w całej Warszawie. Odpowiadamy także za:
• eksploatację, zakup, wymianę i naprawę taboru tramwajowego,
• prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy, rozbudowy i remontów obiektów infrastruktury torowo- sieciowej i budynków.
Dzięki prowadzonym inwestycjom Tramwaje Warszawskie stają się nowoczesnym i przyjaznym środowisku przedsiębiorstwem oferującym pasażerom najwyższy komfort podróżowania.
Zatrudniamy ponad 3 600 pracowników w czterech Zakładach Realizacji Przewozów, Zakładzie Naprawy Tramwajów, Zakładzie Energetyki Trakcyjnej i Torów oraz w dwudziestu trzech działach (komórkach organizacyjnych).
Tramwaje Warszawskie to nie tylko motorniczowie – to również pracownicy zaplecza technicznego, pracownicy administracyjni, inżynierowie i specjaliści z różnych dziedzin m.in.: informatyki, budownictwa, mechaniki, energetyki, elektroniki, logistyki, zamówień publicznych itd.