Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2045 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 34434

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów, uczestniczenie w spotkaniach. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na tym stanowisku wiąże się z zagrożeniem korupcją, krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz oraz dyspozycyjnością, może odbywać się w nietypowych godzinach oraz pod presją czasu.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną. W budynku znajduje się stołówka pracownicza.

Zakres zadań

  • Organizacja lotów specjalnym transportem lotniczym na potrzeby KPRM poprzez współpracę z podmiotami zewnętrznymi i wewnętrznymi, tworzenie i przedkładanie do akceptacji przełożonych niezbędnej dokumentacji, prowadzenie stałego monitoringu zmian danych dotyczących lotów, uczestnictwo m.in. w zagranicznych wyjazdach służbowych celem koordynacji i kontroli prawidłowości organizacji lotów oraz sporządzanie pisemnych sprawozdań, notatek w sprawach bieżącego użycia specjalnego transportu lotniczego
  • Przygotowywanie projektów aktów normatywnych wewnętrznie obowiązujących (w KPRM) dotyczących organizacji transportu lotniczego Prezesa RM i innych upoważnionych osób oraz sporządzanie pisemnych analiz, sprawozdań i notatek w tej sprawie, a także współpraca przy tworzeniu aktów normatywnych (powszechnie obowiązujących) poprzez rekomendowanie nowych rozwiązań
  • Uczestnictwo w spotkaniach, naradach, komisjach, zespołach, itp. dotyczących spraw bieżącego użycia specjalnego transportu lotniczego, pozyskiwania środków tego typu transportu oraz ich bezpiecznego i sprawnego wykorzystywania, współpraca w tym zakresie z organami i instytucjami cywilnymi i wojskowym
  • Dokonywanie kontroli zasadności zobowiązań finansowych KPRM wobec polskich placówek dyplomatycznych w związku z poniesionymi za granicą wydatkami na realizację wizyt Prezesa Rady Ministrów, członków kierownictwa i delegowanych pracowników KPRM
  • Przygotowywanie propozycji, a następnie dokonywanie rezerwacji i zakup biletów lotniczych w transporcie rejsowym w związku z wyjazdami służbowymi osób delegowanych przez KPRM w oparciu o zatwierdzone wnioski wyjazdowe oraz prowadzenie ewidencji wyjazdów zagranicznych ww. osób
  • Współpraca z Biurem Budżetowo-Finansowym KPRM w zakresie naliczania delegowanym osobom odpowiednich środków dewizowych z tytułu pobytu za granicą (np. diet pobytowych, zakwaterowania, itp.) a następnie dokonywanie rozliczeń finansowo-księgowych z wyjazdów takich osób
  • Koordynacja i przeprowadzanie niezbędnych formalności związanych z uzyskaniem wiz pobytowych dla osób delegowanych przez KPRM oraz koordynacja specjalnych odpraw granicznych VIP/IP osób uprawnionych
  • Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem kosztów leczenia za granicą osób delegowanych przez KPRM (np. ubezpieczeń assistance, ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków – NNW, itp.)

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w obszarze organizacji wyjazdów/spotkań krajowych i zagranicznych osób zajmujących kierownicze stanowiska w administracji publicznej lub w sektorze prywatnym; lub doświadczenia zawodowego w prowadzeniu logistyki lotniczej; lub doświadczenia zawodowego w obszarze organizacji eventów
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość zagadnień z zakresu transportu lotniczego
  • Zdolność analitycznego myślenia i kreatywność
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • Znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej oraz działalności organów lotnictwa cywilnego i wojskowego, służb ochrony oraz zakresu ich kompetencji i współpracy
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 29 stycznia 2013 r. w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej (Dz.U. 2013 poz. 167)
  • Znajomość cywilnych i wojskowych przepisów dotyczących transportu lotniczego, w tym w szczególności następujących aktów prawnych: Ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. - Prawo lotnicze (Dz.U. z 2018 r., poz. 1183), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 listopada 2008 r. w sprawie struktury polskiej przestrzeni powietrznej oraz szczegółowych warunków i sposobu korzystania z tej przestrzeni (Dz.U. 2008 nr. 210 poz. 1324), Instrukcji organizacji lotów oznaczonych statusem HEAD w lotnictwie Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej wprowadzonej do użytku Decyzją nr 2/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 4 stycznia 2013 r. (Dz. Urz. MON poz. 4), Decyzji Nr 7/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 8 lutego 2018 r. w sprawie trybu wykorzystania wojskowych transportowych statków powietrznych przez dysponentów limitu nalotu (Dz. Urz. MON poz. 8)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Dyspozycyjność
  • Systematyczność, dokładność, odpowiedzialność
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie zarządzania transportem lotniczym
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
 

Podobne oferty