Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi i zagranicznymi wyjazdami służbowymi, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz.
Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.
W budynku przy ul. Królewskiej 27 obecnie prowadzone są prace budowlane, które spowodowały wyłączenie z użytkowania holu A. Wejście do budynku dla osób poruszających się na wózkach jest utrudnione.
Dostęp do Recepcji możliwy jest tylko przez wejście B przy pomocy mobilnych urządzeń tj. przenośnych szyn.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.
Zakres zadań
- współpracuje z Międzynarodowym Związkiem Telekomunikacyjnym (ITU): przygotowuje i opiniuje dokumenty i strategie ITU związane z bieżącym funkcjonowaniem Związku oraz pracami jego organów, w tym m.in. Radą ITU, Konferencją Pełnomocników, Com - ITU oraz innymi
- koordynuje działania RP na forum Związku
- uczestniczy w regionalnych pracach przygotowawczych do konferencji ITU prowadzonych w ramach Europejskiej Konferencji Administracji ds. Poczty i Telekomunikacji (CEPT) oraz Europejskiego Biura Komunikacji (ECO)
- bierze udział w opracowaniu i opiniuje projekty dokumentów rządowych, w tym stanowisk rządu, informacji rządu i aktów prawnych, przedstawionych pod obrady Komitetu do Spraw Europejskich
- analizuje i opracowuje informacje na temat funkcjonowania oraz najnowszych kierunków rozwoju rynku telekomunikacyjnego UE oraz działań poszczególnych Państw Członkowskich UE jak i CEPT
- opracowuje pod kątem merytorycznym oraz przygotowuje pod kątem organizacyjnym spotkania bilateralne, spotkania multilateralne oraz konferencje na szczeblu krajowym i międzynarodowym
- bierze udział w przygotowaniu przedsięwzięć o tematyce telekomunikacyjnej, ze szczególnym uwzględnieniem międzynarodowej polityki widma radiowego, organizowanych przez Departament, wynikających z udziału Rzeczypospolitej Polskiej w strukturach ITU, CEPT, UE jak i multilateralnej współpracy międzynarodowej z zakresu telekomunikacji
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskiedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym w obszarze telekomunikacji
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- znajomość podstaw prawnych oraz instytucjonalnych funkcjonowania kraju oraz UE, aktów prawa wspólnotowego z zakresu polityki widma radiowego oraz działania ITU oraz CEPT
- posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, myślenie analityczne, komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w instytucjach międzynarodowych
- znajomość jednego z języków krajów UE na poziomie B1
- znajomość problematyki funkcjonowania rynku telekomunikacyjnego