Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań.
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku wiąże się z dyspozycyjnością, z częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz, krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi oraz zagrożeniem korupcją.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
https://www.gov.pl/web/premier/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Sporządza wnioski do SG Rady UE w ramach tzw. polskiej koperty narodowej w zakresie zamawiania tłumaczeń ”na żądanie”
- Zapewnia obsługę systemu Polskie Repozytorium, w ramach zadań wynikających z zasad regulaminowych ww. systemu
- Uczestniczy w procesie refundacji kosztów podróży delegatów krajowych biorących udział w posiedzeniach Rady i jej organów przygotowawczych, w tym przygotowuje sprawozdanie roczne dla SG Rady UE, we współpracy z właściwymi komórkami organizacyjnymi KPRM
- Zapewnia obsługę międzyresortowej koordynacji wsparcia Dyrekcji Generalnej Komisji Europejskiej ds. Tłumaczeń Pisemnych w zakresie zapytań terminologicznych
- Zapewnia reprezentację Polski w Zarządzie Centrum Tłumaczeń dla Organów Unii Europejskiej
- Zapewnia przyznawanie uprawnionego dostępu do systemu Polskie Repozytorium przedstawicielom właściwych ministerstw i urzędów centralnych oraz współpracuje z koordynatorami instytucjonalnymi w zakresie obsługi systemu Polskie Repozytorium, aktualizuje repozytorium dokumentów, zgromadzone w systemie Polskie Repozytorium, w zakresie udziału Kancelarii oraz aktualizuje zbiór Konsultanci/Eksperci, zgromadzony w systemie Polskie Repozytorium, w zakresie udziału Kancelarii, jak również zapewnia bieżący monitoring poprawności danych zgromadzonych w zbiorze
- Zapewnia realizację zadań Departamentu związanych z zamówieniami publicznymi oraz pełni rolę koordynatora zamówień publicznych
- Zapewnia zastępstwo z osobą na Samodzielnym Stanowisku Pracy do Spraw Koordynacji Procesów Uprawnień
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w zakresie obsługi administracyjnej
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą Poufne i EU CONFIDENTIAL lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Znajomość języka angielskiego lub francuskiego na poziomie B2
- Posiadanie wiedzy z zakresu: ochrony danych osobowych; zamówień publicznych; podziału kompetencji w ramach polskiej administracji; procesu decyzyjnego krajowego; zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
- Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja (w tym wystąpienia publiczne), kreatywność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, rzetelność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość języka angielskiego lub innego niż angielski języka urzędowego Unii Europejskiej na poziomie C1
- Posiadanie umiejętności w zakresie MS Excel poziom zaawansowany