Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
19 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 136125

Warunki pracy

Praca na stanowisku wiąże się z: wysiłkiem fizycznym, pracą na wysokości do 3 m oraz styczność z grzybami pleśniowymi, roztoczami i innymi drobnoustrojami
o działaniu chorobotwórczym.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Prowadzi merytoryczny nadzór nad prawidłowością procedowania spraw w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją, w tym tworzy procedury pracy, prowadzi nadzór nad ontologią systemu, zgodnością procedur z przepisami kancelaryjnymi, stosowaniem JRWA
  • Przejmuje dokumentację z komórek organizacyjnych KPRM i prowadzi ewidencję zasobu Archiwum Rady Ministrów oraz archiwum zakładowego działu administracji rządowej Członkostwo Rzeczypospolitej Polskiej w Unii Europejskiej
  • Udostępnia dokumentację w formie tradycyjnej i elektronicznej oraz przeprowadza kwerendy archiwalne
  • Bierze udział w projektowaniu i testowaniu nowych funkcjonalności w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją,
  • Prowadzi konsultacje i szkolenia dla pracowników KPRM z zakresu pracy w systemie elektronicznego zarządzania dokumentacją

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w archiwum państwowym, wyodrębnionym, zakładowym lub składnicy akt
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; problematyki związanej z funkcjonowaniem administracji publicznej, w tym służby cywilnej
  • Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelność, myślenie analityczne, komunikacja, orientacja na klienta/interesanta
  • Przeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych
  • Przeszkolenie z zakresu przetwarzania danych osobowych
  • Przeszkolenie z zakresu udostępnianiania informacji publicznej
  • Przeszkolenie z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu postępowania z dokumentacją elektroniczną
  • Ukończone kursy kancelaryjno-archiwalne I i II stopnia
 

Podobne oferty