Tramwaje Warszawskie sp. z o.o., firma o 150-letniej tradycji, świadcząca usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego, kierująca się zasadą odpowiedzialności ekonomicznej, społecznej i ekologicznej, poszukuje kandydata do pracy w Zespole ds. Administracyjnych na stanowisko:
- prowadzenie spraw związanych z mieszkaniami zakładowymi, w tym rozliczeń z lokatorami,
- nadzór nad umowami najmu i dzierżawy nieruchomości Spółki, w tym analiza rynkowa czynszów,
- nadzór nad przydziałem miejsc postojowych na parkingu zakładowym,
- prowadzenie rozliczeń z tytułu usług telekomunikacyjnych, mediów miejskich i komunikacji,
- prowadzenie postępowań o zamówienia publiczne, dotyczących m.in. dezynfekcji, utrzymania czystości pomieszczeń biurowych, dostaw, usług pralniczych,
- obsługa komórek organizacyjnych w zakresie umundurowania i odzieży roboczej,
- nadzór nad realizacją zleconych usług sprzątania, pielęgnacji zieleni i cateringu,
- nadzór nad standaryzacją powierzchni biurowej i umeblowania w Spółce,
- ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- rozliczanie czasu pracy pracowników Wydziału,
- opisywanie faktur.
- wykształcenie średnie (ogólne, ekonomiczne, techniczne),
- min. roczne doświadczenie w pracy dziale administracyjnym, gospodarczym lub ekonomicznym,
- umiejętność obsługi komputera i znajomość programów MS Word i MS Excel na poziomie dobrym,
- znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pierwsza umowa na 3-miesięczny okres próbny, druga na czas określony 7 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony)
- świadczenia socjalne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
- opiekę medyczną, dostęp do karnetów sportowych oraz ubezpieczenia na życie,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Każdego roku podróżuje z nami ponad 180 milionów pasażerów.
Naszym głównym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej zbiorowej komunikacji tramwajowej w całej Warszawie. Odpowiadamy także za:
• eksploatację, zakup, wymianę i naprawę taboru tramwajowego,
• prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy, rozbudowy i remontów obiektów infrastruktury torowo- sieciowej i budynków.
Dzięki prowadzonym inwestycjom Tramwaje Warszawskie stają się nowoczesnym i przyjaznym środowisku przedsiębiorstwem oferującym pasażerom najwyższy komfort podróżowania.
Zatrudniamy ponad 3 600 pracowników w czterech Zakładach Realizacji Przewozów, Zakładzie Naprawy Tramwajów, Zakładzie Energetyki Trakcyjnej i Torów oraz w dwudziestu trzech działach (komórkach organizacyjnych).
Tramwaje Warszawskie to nie tylko motorniczowie – to również pracownicy zaplecza technicznego, pracownicy administracyjni, inżynierowie i specjaliści z różnych dziedzin m.in.: informatyki, budownictwa, mechaniki, energetyki, elektroniki, logistyki, zamówień publicznych itd.