Ogłoszenie numer: 1423333, z dnia 2016-12-02
Tramwaje Warszawskie sp. z o.o., firma o blisko 150-letniej tradycji, świadcząca usługi w zakresie publicznego transportu zbiorowego, kierująca się zasadą odpowiedzialności ekonomicznej, społecznej i ekologicznej, poszukuje kandydata do pracy w Dziale Skarg i Wniosków na stanowisko:
Inspektor ds. skarg i wniosków
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 2016/67
Opis stanowiska
- kompleksowa obsługa skarg, wniosków, sygnałów i pochwał (zgłoszeń) nadesłanych do spółki, z wyłączeniem wniosków o informację publiczną,
- przyjmowanie bezpośrednio od pasażera lub za pośrednictwem ZTM zgłoszeń w formie pisemnej, telefonicznej lub elektronicznej i ich ewidencja,
- kwalifikacja zgłoszeń wg kategorii i kompetencji jednostek/komórek organizacyjnych,
- przeprowadzanie postępowań wyjaśniających we współpracy z Zarządem spółki i innymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi spółki, w tym korespondencji z pasażerami drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztową,
- zabezpieczenie danych osobowych i adresowych pasażera/zgłaszającego w formie przyjętej w spółce,
- prowadzenie rejestru zgłoszeń w formie papierowej i elektronicznej.
Wymagania
- wykształcenie wyższe na kierunkach ekonomicznych, humanistycznych lub administracyjnych
- 1 rok doświadczenia zawodowego przy obsłudze skarg i wniosków, w administracji publicznej lub samorządowej,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- znajomość programów: Word, Excel, Outlook na poziomie dobrym,
- odpowiedzialność, dokładność, terminowość, systematyczność.
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na ½ etatu (pierwsza umowa na 3-miesięczny okres próbny, druga na czas określony 7 miesięcy, kolejna na czas nieokreślony),
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego, kwalifikacji i zaangażowania,
- świadczenia socjalne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, opiekę medyczną,
- dostęp do ubezpieczenia na życie oraz karnetów sportowych,
- świadczenia socjalne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Poznaj
Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.
Tramwaje Warszawskie służą mieszkańcom stolicy od ponad 150 lat. Każdego roku podróżuje z nami ponad 180 milionów pasażerów.
Naszym głównym celem jest zapewnienie nowoczesnej, szybkiej i bezpiecznej zbiorowej komunikacji tramwajowej w całej Warszawie. Odpowiadamy także za:
• eksploatację, zakup, wymianę i naprawę taboru tramwajowego,
• prowadzenie przedsięwzięć inwestycyjnych w zakresie budowy, rozbudowy i remontów obiektów infrastruktury torowo- sieciowej i budynków.
Dzięki prowadzonym inwestycjom Tramwaje Warszawskie stają się nowoczesnym i przyjaznym środowisku przedsiębiorstwem oferującym pasażerom najwyższy komfort podróżowania.
Zatrudniamy ponad 3 600 pracowników w czterech Zakładach Realizacji Przewozów, Zakładzie Naprawy Tramwajów, Zakładzie Energetyki Trakcyjnej i Torów oraz w dwudziestu trzech działach (komórkach organizacyjnych).
Tramwaje Warszawskie to nie tylko motorniczowie – to również pracownicy zaplecza technicznego, pracownicy administracyjni, inżynierowie i specjaliści z różnych dziedzin m.in.: informatyki, budownictwa, mechaniki, energetyki, elektroniki, logistyki, zamówień publicznych itd.