Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Administracyjnych

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    5 godz.
    Zadania: Nadzór i koordynacja umów zewnętrznych Raportowanie i rozliczanie podpisanych umów Codzienna komunikacja w j. ang. Koordynacja procesu onbordingu Przygotowywanie dokumentów i dokonywanie rozliczeń dla osób kończących współpracę lub zatrudnienie Kontrola jakości i terminowości...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału oraz przyjmowanie i realizacja zgłoszeń napraw i konserwacji sprzętu biurowego w Oddziale, opis...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Ewidencji Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości oraz Użytkowaniem Wieczystym; ewidencjonowanie, raportowanie oraz porządkowanie danych w systemie SAP RE; zarządzanie obiektami w SAP RE; rozpatrywanie i przygotowanie projektów...
  • Specjalista ds. Administracyjnych TW

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    6 godz.
    Zadania: Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji Rozliczanie i kontrola czasu pracy Kontraktorów Zastępstwo w spotkaniach produkcyjnych i innych Zarządzanie projektami Współpraca z innymi działami LOTAMS Wymagania: Podstawowa znajomość rozliczania czasu pracy oraz prawa pracy...
  • Specjalista / Specjalistka Działu Rejestracji

    Legal House Poland sp z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis stanowiska: konsultowanie klientów w sprawach dotyczących rejestracji osób prawnych; sporządzanie i składanie dokumentów klientów do odpowiednich urzędów; zapewnienie zgodności działań z obowiązującymi normami prawa RP; monitorowanie zmian w przepisach prawnych dotyczącego...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
  • Referent / Referentka ds. Administracyjnych

    Grupa ERBUD   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Pracownik ds. umów na działania informacyjne i promujące

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: weryfikowanie w zakresie formalno-finansowym protokołów odbioru usług wykonywanych w ramach umów na działania informacyjne i promujące dla projektów inwestycyjnych, weryfikacja dokumentacji przetargowej dotyczącej projektów inwestycyjnych,...
  • Asystent / Asystentka ds. Personalnych

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Branickiego 17    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: obsługę personalną pracowników Szpitala Medicover, przygotowywanie prezentacji i innych dokumentów personalnych, koordynowanie planów szkoleniowych dla pracowników - organizacja szkoleń, aktualizację oraz umieszczanie informacji w wewnętrznym intranecie,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Inspektor w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym

Inspektor w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym

Okręgowy Urząd Miar w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3375 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 165979
  • Data ukazania się ogłoszenia: 31 stycznia 2015 r.

Okręgowy Urząd Miar w Warszawie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw administracyjnych i prowadzenia archiwum zakladowego
  • w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Okręgowy Urząd Miar
    ul. Elektoralna 4/6
    00-139 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie archiwum zakładowego,
  • współdziałanie w opracowywaniu planów inwestycyjnych i finansowych, przygotowywaniu sprawozdań, informacji i innych materiałów dla bezpośredniego przełożonego lub Dyrektora
  • zaopatrywanie Urzędu w potrzebne materiały i akcesoria oraz ich rozdział m.in. pieczęci, druki specjalne i ścisłego zarachowania, prasa, kalendarze,
  • zamawianie i realizowanie niezbędnych usług i dostaw zgodnie z zapotrzebowaniami i zamówieniami oraz ich rozdział (m.in. opłata za abonament RTV), ujętymi w planie wydatków bieżących i planie inwestycyjnym na dany rok budżetowy,
  • prowadzenie gospodarki związanej z naklejkami legalizacyjnymi i stemplami
  • prowadzenie korespondencji Wydziału,
  • przygotowywanie dla Wydziału wniosków i zamówień niezbędnych dla realizacji usług i dostaw,
  • prowadzenie ewidencji wpływających wniosków i zamówień związanych z realizacją usług i dostaw

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • -praca administracyjno-biurowa również poza siedzibą Urzędu,
    -użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
    -praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
    -oświetlenie naturalne i sztuczne
    -stres związany z kontaktem z klientem
    -wysiłek fizyczny
    -zagrożenie korupcją
    stres związany z odpowiedzialnością za wydatkowanie środków publicznych
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • -budynek Urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy
    -warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac lecz nie są przystosowane do wszystkich potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów, windy, drzwi o odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety.
    Inne
    Inne zadania wykonywane na stanowisku: -prowadzenie ewidencji zawieranych umów i realizowanych zamówień oraz nadzór nad terminami ich obowiązywania, -prowadzenie umów pożyczek mieszkaniowych z funduszu socjalnego, -prowadzenie ewidencji składników majątkowych Okręgowego oraz Obwodowych Urzędów, -odpowiedzialność za środki pieniężne oddane do dyspozycji oraz ich rozliczanie, -dokonywanie kontroli merytorycznej oraz opis dowodów księgowych, -przygotowywanie okresowych informacji i sprawozdań z realizacji powierzonych zadań, -udział w przygotowywaniu imprez okolicznościowych Urzędu, -pełnienie zastępstwa na Punkcie Obsługi Klienta,

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej związanego z obsługą administracyjną i prowadzeniem archiwum zakładowego
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu służby cywilnej, gospodarki nieruchomościami, zamówień publicznych,
    • podstawowa znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych,
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe – administracja, prawo, ekonomia, rachunkowość, finanse, zarządzanie, studia techniczne
  • ukończone kursy specjalistyczne, w tym: kancelaryjno-archiwalny II stopnia, ewidencja i klasyfikacja środków trwałych,
  • umiejętność obsługi pakietu programów MS Office,
  • prawo jazdy kat. B,
  • komunikatywność,

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracyjnych

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    5 godz.
    Zadania: Nadzór i koordynacja umów zewnętrznych Raportowanie i rozliczanie podpisanych umów Codzienna komunikacja w j. ang. Koordynacja procesu onbordingu Przygotowywanie dokumentów i dokonywanie rozliczeń dla osób kończących współpracę lub zatrudnienie Kontrola jakości i terminowości...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Administracyjnym

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    5 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: przyjmowanie i realizacja wniosków zakupowych materiałów biurowych, wyposażenia, usług, sprzętów i narzędzi dla pracowników Oddziału oraz przyjmowanie i realizacja zgłoszeń napraw i konserwacji sprzętu biurowego w Oddziale, opis...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Ewidencji Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: prowadzenie spraw związanych z podatkiem od nieruchomości oraz Użytkowaniem Wieczystym; ewidencjonowanie, raportowanie oraz porządkowanie danych w systemie SAP RE; zarządzanie obiektami w SAP RE; rozpatrywanie i przygotowanie projektów...
  • Specjalista ds. Administracyjnych TW

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    6 godz.
    Zadania: Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji Rozliczanie i kontrola czasu pracy Kontraktorów Zastępstwo w spotkaniach produkcyjnych i innych Zarządzanie projektami Współpraca z innymi działami LOTAMS Wymagania: Podstawowa znajomość rozliczania czasu pracy oraz prawa pracy...
  • Specjalista / Specjalistka Działu Rejestracji

    Legal House Poland sp z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Opis stanowiska: konsultowanie klientów w sprawach dotyczących rejestracji osób prawnych; sporządzanie i składanie dokumentów klientów do odpowiednich urzędów; zapewnienie zgodności działań z obowiązującymi normami prawa RP; monitorowanie zmian w przepisach prawnych dotyczącego...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
  • Referent / Referentka ds. Administracyjnych

    Grupa ERBUD   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Prowadzenie dzienników korespondencyjnych oraz przyjmowanie i wysyłanie poczty budowy Pomoc w koordynacji bieżących spraw administracyjnych budowy oraz współpraca z Oddziałem Dekretowanie i weryfikowanie faktur zgodnie z wytycznymi Sortowanie, porządkowanie oraz...
  • Pracownik działu administracji i utrzymania biura zarządu, sekretariatu

    Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.   Mińsk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 - 5 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Pracownik administracyjny zajmuje się koordynacją, zarządzaniem i organizacją codziennej pracy biura. Jego głównym zadaniem jest segregacja i archiwizacja pism i dokumentów oraz dbałość o ich prawidłowy obieg w firmie. Osoba na tym stanowisku powinna być przede wszystkim komunikatywna,...
  • Pracownik ds. umów na działania informacyjne i promujące

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: weryfikowanie w zakresie formalno-finansowym protokołów odbioru usług wykonywanych w ramach umów na działania informacyjne i promujące dla projektów inwestycyjnych, weryfikacja dokumentacji przetargowej dotyczącej projektów inwestycyjnych,...
  • Asystent / Asystentka ds. Personalnych

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Branickiego 17    praca hybrydowa / stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za: obsługę personalną pracowników Szpitala Medicover, przygotowywanie prezentacji i innych dokumentów personalnych, koordynowanie planów szkoleniowych dla pracowników - organizacja szkoleń, aktualizację oraz umieszczanie informacji w wewnętrznym intranecie,...