Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor wojewódzki

Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
Białystok
praca stacjonarna
2326 dni temu
Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Białystok
Ogłoszenie o naborze Nr 21071

Warunki pracy

- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych,
- zagrożenie korupcją.

Praca wykonywana w budynku Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego przy ul. Mickiewicza 3. Stanowisko pracy mieści się na I piętrze. Budynek uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i ciągów komunikacyjnych oraz wymagań dostępności dla osób na wózkach inwalidzkich (podjazd, windy). Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. W budynku zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry, kubatura pomieszczeń, ich wysokość, szerokość drzwi, oświetlenie a także ergonomia stanowiska pracy. Stanowisko pracy z monitorem ekranowym spełnia minimalne wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii.

Zakres zadań

  • przyjmowanie wniosków w sprawach: legalizacji pobytu cudzoziemców oraz obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin oraz wydania i wymiany dokumentów,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach legalizacji pobytu cudzoziemców oraz obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin, wydawania polskich dokumentów podróży, przedłużania wiz krajowych i Schengen, przedłużenia okresu pobytu cudzoziemcom przebywającym w ramach ruchu bezwizowego oraz potwierdzanie list podróżujących w krajach Unii Europejskiej,
  • przygotowywanie decyzji w sprawach udzielenia, odmowy udzielenia, unieważnienia lub cofnięcia zezwolenia na pobyt czasowy, pobyt stały lub pobyt rezydenta długoterminowego Unii Europejskiej, rejestracji pobytu obywateli Unii Europejskiej i członków ich rodzin, wydawania karty pobytu członka rodziny niebędącego obywatelem Unii Europejskiej, wydawania dokumentów potwierdzających prawo stałego pobytu obywateli Unii Europejskiej i członków ich rodzin,
  • prowadzenie postępowań w sprawie wydalania obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej oraz członków ich rodzin z terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz wydawanie w tych sprawach decyzji administracyjnych,
  • rozpatrywanie odwołań od decyzji w sprawie unieważnienia zezwolenia na przekraczanie granicy w ramach małego ruchu granicznego,
  • obsługa systemów teleinformatycznych: POBYT, SIS, VIS i VIS Mail oraz prowadzenie rejestrów, a także umieszczenie informacji o dokumentach w Systemie Informatycznym Schengen.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym (potwierdzona dokumentem stwierdzającym znajomość języka obcego lub oświadczeniem kandydata o znajomości języka obcego na wymaganym poziomie),
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1990 z późn. zm.),
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 14 lipca 2006 r. o wjeździe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin (dz. U. z 2017 r., poz. 900 tj.),
  • znajomość przepisów Konwencji o ochronie praw człowieka i podstawowych wolności z dnia 4 listopada 1950 r. (Dz. U. z 1993 r., Nr 61, poz. 284 z późn. zm.),
  • znajomość przepisów Konwencji o prawach dziecka z dnia 20 listopada 1989 r. (Dz. U. z 1991, Nr 120, poz. 526 z późn. zm.),
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257 j.t.),
  • znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2017 r., poz. 1889 z późn. zm.),
  • umiejętność obsługi komputera,
  • posiadanie następujących kompetencji: komunikacja, kreatywność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie rezultatów, odporność na stres, umiejętność argumentowania, orientacja na klienta, rzetelność i terminowość, samodzielność i inicjatywa, umiejętności analityczne, wykorzystywanie wiedzy merytorycznej i doskonalenie zawodowe, współpraca z innymi,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

     

    Podobne oferty