Najnowsze oferty pracy

  • Specjalistka / Specjalista ds. Administracji

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Twoja rola: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania zaplecza administracyjnego jednostki. Koordynacja kalendarza spotkań i bieżących działań organizacyjnych. Nadzór nad dokumentacją, korespondencją i obiegiem informacji. Obsługa wybranych procesów kadrowych. Współpraca z innymi działami...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Administracyjnych

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa, Bielany, ul. Wóycickiego 1/3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, skrupulatną, komunikatywną oraz dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej i chcesz rozwijać umiejętności w dynamicznym środowisku akademickim, to mamy dla Ciebie ciekawą ofertę pracy. Jesteśmy renomowaną uczelnią wyższą o wieloletniej tradycji....
  • Stażysta w administracji państwowej

    Fundacja Sustinae   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o staż/praktykę  pełny etat   3 200 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Wsparcie prac poszczególnych Działów, Archiwizacja dokumentacji, Proste prace biurowe, Zapoznanie się z działalnością wybranej instytucji. Wymagania: Aktualne do końca kwietnia 2026 r. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub aktualny dokument równoważny (warunek konieczny),...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich...
  • Pracownik Biurowy / Specjalista ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Mysiadło    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Obsługa przychodzącej i wychodzącej korespondencji; Porządkowanie i archiwizowanie dokumentów; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji w firmie; Wspieranie dobrego wizerunku organizacji w codziennym kontakcie z klientami i współpracownikami;
  • Pracownik Administracyjno - Biurowy (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Mysiadło    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Opis stanowiska: Obsługa korespondencji; Archiwizowanie dokumentów; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji

    Media Management Europe sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Opis stanowiska Zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji ogólnofirmowych. Pełna obsługa recepcji (goście, telefony, przesyłki kurierskie). Administracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (rejestracja, nadawanie, dystrybucja). Zarządzanie zaopatrzeniem biura (artykuły biurowe...
  • Specjalista ds. Fakturowania i Wysyłki

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Moszna-Parcela    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Do Twoich zadań będzie należało: Przygotowywanie i wydawanie dokumentów sprzedażowych dla kierowców. Kontrola przygotowania środków transportu do wyjazdu – temperatura. Przygotowanie, wydawanie, ewidencja i cykliczna inwentaryzacja środków potrzebnych do obsługi trasy (DA, terminal,...
  • Pracownik Administracyjny

    Akademia Handlowa Nauk Stostowanych w Radomiu   Radom    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków: zapewnienie właściwego obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, wprowadzanie danych do systemu, realizacja zleconych obowiązków.
  • Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat   5 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres czynności: prowadzenie postępowań - aktywne przygotowywanie i tworzenie pełnej dokumentacji przetargowej, w tym pism i ogłoszeń, na różnych etapach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; wsparcie komisji - udział w pracach oraz posiedzeniach komisji przetargowych;...
Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu
Grójec
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1321 dni temu
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Grójec
Ogłoszenie o naborze Nr 98287

Warunki pracy

WARUNKI PRACY


- praca administracyjno - biurowa w godzinach 730-1530,


- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, przy sztucznym/ naturalnym oświetleniu,


- częste kontakty z podmiotami zewnętrznymi oraz pracownikami Komendy,


- narzędzia i materiały pracy – komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner, telefon, urządzenia do elektronicznego obiegu dokumentacji,


- budynek jest częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,


- konieczność poruszania się po budynku – brak windy,


- stanowisko pracy nie jest dostosowane dla potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych,


- prowadzenie pojazdów służbowych.


- wynagrodzenie miesięczne w wysokości minimalnej krajowej.


 

Zakres zadań

  • realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej,
  • prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego,
  • organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego
  • ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych Komendanta Powiatowego
  • organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, samorządowej i innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej
  • przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej
  • opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej
  • organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo-gaśniczej
  • prowadzenie dziennika korespondencji przychodzącej, pocztowej książki nadawczej, poczty elektronicznej oraz obsługa Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) i Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP
  • redagowanie pism i przygotowywanie korespondencji okolicznościowej
  • prowadzenie dokumentacji związanej z podróżami służbowymi – przygotowywanie delegacji, prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych oraz rozliczeń finansowych z nią związanych
  • prowadzenie kalendarza spotkań kierownictwa komendy
  • powadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej
  • realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej
  • ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie powiatowej, oraz nadzór nad prawidłowością ich użytkowania
  • prowadzenie kart ewidencji czasu służby funkcjonariuszy systemu codziennego
  • przygotowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej
  • prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów
  • ewidencjonowanie faktur w rejestrze faktur
  • prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych oraz rozliczeń finansowych z nią związanych
  • prowadzenie strony internetowej KP PSP w Grójcu, oraz mediów społecznościowych

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • obsługa oprogramowania pakietu MS office
  • umiejętność działania pod presją czasu
  • staż pracy na podobnym stanowisku przez okres min. 6 miesięcy w administracji publicznej
  • predyspozycje do zajmowania stanowiska: otwartość, kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie, komunikatywność, umiejętność organizowania pracy, wysoka kultura osobista, systematyczność, rzetelność
 

Podobne oferty

  • Specjalistka / Specjalista ds. Administracji

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Twoja rola: Zapewnienie sprawnego funkcjonowania zaplecza administracyjnego jednostki. Koordynacja kalendarza spotkań i bieżących działań organizacyjnych. Nadzór nad dokumentacją, korespondencją i obiegiem informacji. Obsługa wybranych procesów kadrowych. Współpraca z innymi działami...
  • Specjalistka / Specjalista ds. Administracyjnych

    Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie   Warszawa, Bielany, ul. Wóycickiego 1/3    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Jeśli jesteś osobą zorganizowaną, skrupulatną, komunikatywną oraz dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej i chcesz rozwijać umiejętności w dynamicznym środowisku akademickim, to mamy dla Ciebie ciekawą ofertę pracy. Jesteśmy renomowaną uczelnią wyższą o wieloletniej tradycji....
  • Stażysta w administracji państwowej

    Fundacja Sustinae   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta / asystent  umowa o staż/praktykę  pełny etat   3 200 zł brutto/mies.  Szukamy kilku pracowników  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zadania: Wsparcie prac poszczególnych Działów, Archiwizacja dokumentacji, Proste prace biurowe, Zapoznanie się z działalnością wybranej instytucji. Wymagania: Aktualne do końca kwietnia 2026 r. orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub aktualny dokument równoważny (warunek konieczny),...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kancelaryjno-archiwalnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Opis czynności wykonywanych na stanowisku - zakres ważniejszych zadań: Prowadzenie archiwum i opracowywanie materiałów archiwalnych oraz dokumentów, także w systemie EZD. Ewidencjonowanie materiałów archiwalnych. Udzielanie informacji na temat dokumentów zgromadzonych w archiwach i ich...
  • Pracownik Biurowy / Specjalista ds. Administracyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Mysiadło    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Obsługa przychodzącej i wychodzącej korespondencji; Porządkowanie i archiwizowanie dokumentów; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji w firmie; Wspieranie dobrego wizerunku organizacji w codziennym kontakcie z klientami i współpracownikami;
  • Pracownik Administracyjno - Biurowy (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Mysiadło    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Opis stanowiska: Obsługa korespondencji; Archiwizowanie dokumentów; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
  • Asystent / Asystentka ds. Administracji

    Media Management Europe sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Opis stanowiska Zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji ogólnofirmowych. Pełna obsługa recepcji (goście, telefony, przesyłki kurierskie). Administracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej (rejestracja, nadawanie, dystrybucja). Zarządzanie zaopatrzeniem biura (artykuły biurowe...
  • Specjalista ds. Fakturowania i Wysyłki

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Moszna-Parcela    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Do Twoich zadań będzie należało: Przygotowywanie i wydawanie dokumentów sprzedażowych dla kierowców. Kontrola przygotowania środków transportu do wyjazdu – temperatura. Przygotowanie, wydawanie, ewidencja i cykliczna inwentaryzacja środków potrzebnych do obsługi trasy (DA, terminal,...
  • Pracownik Administracyjny

    Akademia Handlowa Nauk Stostowanych w Radomiu   Radom    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres obowiązków: zapewnienie właściwego obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, wprowadzanie danych do systemu, realizacja zleconych obowiązków.
  • Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat   5 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Zakres czynności: prowadzenie postępowań - aktywne przygotowywanie i tworzenie pełnej dokumentacji przetargowej, w tym pism i ogłoszeń, na różnych etapach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; wsparcie komisji - udział w pracach oraz posiedzeniach komisji przetargowych;...