Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Konsultant ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

Philips

Warszawa

87 dni temu

Konsultant ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

 

Lokalizacja: Warszawa, ul. Duchnicka 3, Philips Lighting Showroom

Rodzaj umowy: umowa zlecenie

 

 

Philips to globalna korporacja skoncentrowana na poprawie życia ludzkiego poprzez wprowadzanie znaczących innowacji. W Polsce koncern zatrudnia blisko 7 tys. pracowników w 5 zakładach produkcyjnych oraz organizacji marketingowo – sprzedażowej. Dzięki ponad 90-letniej historii obecności w naszym kraju, marka Philips cieszy się uznaniem klientów, partnerów i współpracowników.

 

Do naszego Shoroomu Philips Lighting Poland Sp. z o.o. zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Duchnickiej 3 aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko Konsultant ds. obsługi klienta i sprzedaży.

 

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Doradztwo w zakresie doboru oraz planowania oświetlenia
  • Aktywna sprzedaż oraz nawiązywanie relacji z klientami indywidualnymi oraz biznesowymi, w tym z architektami
  • Obsługa logistyczna zamówień
  • Koordynacja spotkań, targów branżowych
  • Zarządzanie kalendarzem Showroom’u, zaopatrzeniem oraz bieżąca administracja
  • Kontakty ze współpracującymi firmami
  • Udział w tworzeniu planu marketingowego

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Dostępność minimum 5 dni w tygodniu (w tym w soboty)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie)
  • Minimum 2 lata doświadczenie w pracy w obsłudze klienta / usługach / lub inne związane z bezpośrednimi relacjami z klientem
  • Umiejętność szybkiego uczenia się (specyfikacje produktowe)
  • Zainteresowanie nowymi technologiami oraz designem
  • Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office
  • Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem
  • Bardzo dobra organizacja pracy oraz samodzielność
  • Wielozadaniowość
  • Kreatywność, nastawienie na poszukiwanie nowych rozwiązań
  • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne

Oferujemy:

  • Współpracę w oparciu o umowę zlecenie
  • Elastyczne godziny pracy
  • Pracę w kreatywnym i dynamicznym środowisku
  • Bogaty pakiet szkoleń z zakresu oświetlenia

We kindly inform you that we will contact only chosen candidates.

Please provide a clause: „Hereby I agree to process my personal data included in my application for requirements of the recruitment process (in accordance to Personal data Protection Act dated 29 August 1997; Official Journal no 133, item 883)”.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (769)
Wałbrzych (53)
Legnica (67)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (181)
Toruń (97)
Lubelskie:
Lublin (123)
Chełm (22)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (814)
Tarnów (44)
Nowy Sącz (37)
Mazowieckie:
Warszawa (1673)
Radom (69)
Płock (37)
Opolskie:
Opole (120)
Nysa (20)
Podkarpackie:
Rzeszów (79)
Przemyśl (30)
Podlaskie:
Białystok (103)
Suwałki (39)
Łomża (25)
Pomorskie:
Gdańsk (400)
Gdynia (154)
Słupsk (48)
Śląskie:
Katowice (465)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (97)
Elbląg (46)
Ełk (17)
Wielkopolskie:
Poznań (502)
Kalisz (44)
Konin (43)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (257)
Koszalin (58)
Kołobrzeg (23)
Auchan (113)
Tesco (515)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (18)
STRABAG (12)
ABB (77)
Accenture (242)
Luxoft (186)
PKO BP (268)
KPMG (33)
Orange (21)
IKEA (2)
Budimex (24)

Rekrutują z Praca.pl