Konsultant ds. Obsługi Klienta
Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa
specjalista (mid)
umowa zlecenie
5 dni temu

Szukasz pracy stałej lub dodatkowej? Chcesz zdobyć doświadczenie?

 

Zapraszamy do Nas!

 

Będziesz mógł/mogła rozwinąć swoje kompetencje komunikacyjne, sprzedażowe i przede wszystkim pracować w zgranym zespole.  Jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia zawodowego – nie martw się, z chęcią wszystkiego Cię nauczymy!

 

Dla Klienta z branży finansowej do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:

Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Do której zadań należeć będzie:
  • profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące – bieżące wsparcie Klienta, udzielanie odpowiedzi na zapytania + element sprzedażowy
  • budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem
  • praca w zespole i realizacja wyznaczonych celów
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
  • lubisz rozmawiać przez telefon
  • lubisz ludzi a kontakt z nimi sprawia Ci przyjemność
  • posiadasz umiejętności sprzedażowe
  • potrafisz wykorzystać swoją kreatywność, energię i proaktywną postawę do realizacji celów
W zamian oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie
  • możliwość elastycznego dopasowania godzin pracy
  • pracę w zgranym zespole
  • profesjonalne szkolenia
  • dogodną lokalizację i nowoczesne biuro (West Station II, al. Jerozolimskie 142B)
Aplikuj teraz

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Podobne oferty