Konsultant ds. Obsługi Klienta
Contact Center Sp. z o.o.
Warszawa
specjalista (mid)
umowa zlecenie
Praca częściowo zdalna
1 dzień temu

Szukasz stałej pracy? Chcesz rozwinąć swoje umiejętności komunikacyjne lub zdobyć doświadczenie? 

  

Wyślij swoje CV! Szukamy właśnie Ciebie!  

  

Praca w naszej organizacji pozwoli Ci rozwinąć swoje kompetencje, a jeśli nie masz doświadczenia – nie martw się, wszystkiego Cię nauczymy!  

  

Zachęcamy do aplikowania na stanowisko:

Konsultant ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Oferujemy: 
  • dogodne warunki zatrudniania - umowa zlecenie;  
  • świetną lokalizację - biuro w doskonałym węźle komunikacyjnym;    
  • stałe godziny pracy – poniedziałek-piątek w godz. 8-16;  
  • przyjazną atmosferę - praca w zgranym zespole; wyjścia integracyjne; 
  • prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie do Multisport; 
  • profesjonalne szkolenia; konkursy motywacyjne, platformę do nauki języków; 
  • drużynę sportową;  
  • program rekomendacji pracowników.
Twoje obowiązki: 
  • obsługa Klientów (3 kanały kontaktu: telefon, e-mail, liveczat) 
  • udzielanie informacji dot. produktu, pomoc techniczna; 
  • budowanie i dbanie o dobre relacje z Klientami; 
  • jeśli stawiasz na rozwój - możesz rozwijać się dzięki szkoleniom oraz być odpowiedzialnym za kształtowanie pracy całego zespołu.
Nasze wymagania: 
  • otwartość na pracę z Klientem,  
  • odpowiedzialność za powierzone zadania, wielozadaniowość;  
  • dobra znajomość komputera;  
  • szybkość uczenia się; 
  • pozytywne nastawienie;  
  • Posiadanie statusu ucznia/studenta oraz znajomość języka angielskiego będą dodatkowym atutem. 

Jeśli cenisz sobie dobrą atmosferę w pracy, lubisz rozmawiać przez telefon i jesteś gotowy na zmianę pracy - dołącz do naszego zespołu!

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Podobne oferty