Konsultant ds. telefonicznej obsługi Klienta

Staff Partners

Warszawa

28 dni temu

Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi. 

Nr licencji Ministerstwa Pracy: 386/3

 

 Dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

 

Konsultant ds. telefonicznej obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: SOKI/02/2019
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • telefoniczny oraz mailowy kontakt z Klientem;
  • obsługa dotychczasowych klientów i pozyskiwanie nowych;
  • przygotowywanie kalkulacji i ofert;
  • przeprowadzanie negocjacji handlowych z klientami;
  • weryfikacja dokumentów.
Wymagania:
  • doświadczenia w obsłudze klienta lub sprzedaży usług;
  • praktycznej znajomości pakietu office;
  • wykształcenia min. średniego
  • otwartości, komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów;
  • wysokiego stopnia samoorganizacji i nastawienia na sukces.
Mile widziane są:
  • wykształcenie kierunkowe: marketing, psychologia, handel;
  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta;
  • przebyte kursy i szkolenia z technik negocjacji, sprzedaży, obsługi klienta;
  • znajomość sektora publicznego;
  • znajomość rynku energetycznego.
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie z możliwością przedłużenia współpracy
  • pracę w młodym, zgranym i dynamicznym zespole;
  • możliwość awansu
  • atrakcyjną stawkę godzinową: 25 zl/h brutto
  • motywujący system wynagrodzeń: premia od każdej zawartej umowy 5% ( średnio od 500 - 2000 zł/ miesięcznie)
  • komfortowe warunki w nowym biurze Spółki w Warszawie - ul. Krasnobrodzka.
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016r.) – RODO. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania a także o możliwości wycofania zgody”.

Poznaj

Staff Partners

Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.

Współpracę  z  Klientem  opieramy  na  budowaniu  partnerskich   relacji, rzetelnej  obsłudze  i  przejrzystej ofercie cenowej.

Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.

Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.

Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta