- Współpraca z ekspertami
- Świeża kawa bez limitu
- Przyjazna atmosfera
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Mobilne narzędzia do rozwoju kompetencji
- Możliwość rozwoju w grupie mBanku
Konsultant Telefoniczny w Wydziale Obsługi Szkód
Twoje zadania:
- Rejestracja szkód zgłaszanych przez Klientów w systemie informatycznym
- Obsługa telefoniczna i mailowa Klientów
- Wystawianie upoważnień zgodnie z procedurami
- Monitowanie ubezpieczycieli o decyzjach odszkodowawczych
- Wystawianie cesji i porozumień dla Klientów mLeasing
Dobrze, jeśli posiadasz:
- za sobą pierwsze doświadczenia w postaci praktyk lub staży w instytucjach finansowych
- mile widziane doświadczenie zdobywane w call center
- empatyczne podejście do pracy z Klientem
- chęć rozwoju w dziale obsługi Klienta
- otwartość na nowe doświadczenia
- zainteresowanie tematyką finansową i leasingu
Oferujemy zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na podstawie umowy zlecenie (stawka godzinowa) w mLeasing, praca w stałych godzinach (8:00-16:00).
- Współpraca z ekspertami
- Świeża kawa bez limitu
- Przyjazna atmosfera
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Mobilne narzędzia do rozwoju kompetencji
- Możliwość rozwoju w grupie mBanku
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera