Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Konsultant w sektorze finansów publicznych

Contact Center Sp. z o.o.

Warszawa

24 dni temu



Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

 

 

Aktualnie do Naszego zespołu w Warszawie poszukujemy osób na stanowisko :

 


Konsultant w sektorze finansów publicznych

Miejsce pracy: Warszawa

Zadaniem Konsultanta Infolinii jest zapewnienie wszystkim zainteresowanym, możliwości uzyskania rzetelnych i wyczerpujących informacji w zakresie oferty Klienta z sektora finansów publicznych bez względu na wybrany kanał kontaktu.

 

Do zadań Konsultantów należy:

  • bieżące telefoniczne i emailowe informowanie Klientów o ofercie
  • udzielanie wyczerpujących odpowiedzi na zadawane przez Klientów pytania
  • monitorowanie stron www w zakresie proponowanej oferty
  • opracowywanie i aktualizacja materiałów informacyjnych dla zasilenia Bazy Wiedzy
  • prowadzenie, redakcja oraz aktualizacja bazy pytań i odpowiedzi, znajdującej się w Systemie CRM
  • realizowanie zadań zlecanych przez Koordynatora w zakresie realizacji świadczenia usługi Infolinii
  • sprawne obsługiwanie Klientów na najwyższym poziomie i dbanie o ich satysfakcję
  • budowanie pozytywnego wizerunku Klienta
  • realizowanie celów indywidualnych i grupowych
  • poszerzanie wiedzy – uczestnictwo w szkoleniach i coachingach
Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie
  • samodzielność
  • odpowiedzialność
  • komunikatywność
  • umiejętność wyciągania wniosków
  • doświadczenie w obsłudze klienta (infolinia minimum 6 miesięcy)
  • wiedza na temat funduszy unijnych
Oferujemy:
  • możliwość pracy dla organizacji rządowej z sektora finansów publicznych
  • umowę o pracę
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • atrakcyjną lokalizację biura
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.

Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Kuliart Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.

Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.

Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Poznaj stanowisko: Konsultant Telefoniczny

Konsultant telefoniczny to osoba, która za pomocą telefonu, skypa udziela porad dla klientów biznesowych lub indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usług it, prawie, finansach, reklamie, a także buduje i utrzymuje pozytywne relacje z klientami. Pracownik ten powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz umiejętności w obsłudze komputera w stopniu ...
Konsultant Telefoniczny Praca Konsultant Telefoniczny

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (759)
Wałbrzych (76)
Legnica (105)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (277)
Toruń (200)
Lubelskie:
Lublin (245)
Chełm (47)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (833)
Tarnów (101)
Nowy Sącz (83)
Mazowieckie:
Warszawa (2277)
Radom (188)
Płock (67)
Opolskie:
Opole (239)
Nysa (80)
Podkarpackie:
Rzeszów (178)
Przemyśl (51)
Podlaskie:
Białystok (163)
Suwałki (54)
Łomża (42)
Pomorskie:
Gdańsk (532)
Gdynia (284)
Słupsk (103)
Śląskie:
Katowice (623)
Częstochowa (194)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (199)
Elbląg (139)
Ełk (57)
Wielkopolskie:
Poznań (678)
Kalisz (84)
Konin (72)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (421)
Koszalin (110)
Kołobrzeg (66)
Auchan (149)
Tesco (150)
Inditex (37)
Leroy Merlin (168)
Bricoman (14)
STRABAG (12)
ABB (36)
Accenture (63)
Carrefour (225)
PKO BP (327)
PwC (19)
KPMG (38)
Orange (45)
IKEA (46)
Budimex (19)

Rekrutują z Praca.pl