Konsultant w sektorze finansów publicznych

Contact Center Sp. z o.o.

Warszawa

101 dni temu



Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

 

 

Aktualnie do Naszego zespołu w Warszawie poszukujemy osób na stanowisko :

 


Konsultant w sektorze finansów publicznych

Miejsce pracy: Warszawa

Zadaniem Konsultanta Infolinii jest zapewnienie wszystkim zainteresowanym, możliwości uzyskania rzetelnych i wyczerpujących informacji w zakresie oferty Klienta z sektora finansów publicznych bez względu na wybrany kanał kontaktu.

 

Do zadań Konsultantów należy:

  • bieżące telefoniczne i emailowe informowanie Klientów o ofercie
  • udzielanie wyczerpujących odpowiedzi na zadawane przez Klientów pytania
  • monitorowanie stron www w zakresie proponowanej oferty
  • opracowywanie i aktualizacja materiałów informacyjnych dla zasilenia Bazy Wiedzy
  • prowadzenie, redakcja oraz aktualizacja bazy pytań i odpowiedzi, znajdującej się w Systemie CRM
  • realizowanie zadań zlecanych przez Koordynatora w zakresie realizacji świadczenia usługi Infolinii
  • sprawne obsługiwanie Klientów na najwyższym poziomie i dbanie o ich satysfakcję
  • budowanie pozytywnego wizerunku Klienta
  • realizowanie celów indywidualnych i grupowych
  • poszerzanie wiedzy – uczestnictwo w szkoleniach i coachingach
Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie
  • samodzielność
  • odpowiedzialność
  • komunikatywność
  • umiejętność wyciągania wniosków
  • doświadczenie w obsłudze klienta (infolinia minimum 6 miesięcy)
  • wiedza na temat funduszy unijnych
Oferujemy:
  • możliwość pracy dla organizacji rządowej z sektora finansów publicznych
  • umowę o pracę
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • atrakcyjną lokalizację biura
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Contact Center Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-193 przy ul. Stawki 2A, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000508528.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 221 KP – ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.

Osobą do kontaktu ze strony Spółki w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych jest Inspektor Ochrony Danych.

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w przypadku udzielenia dobrowolnej zgody jest także Kuliart Sp. z o.o. w zakresie procesu rekrutacji. Spółka nie będzie przekazywała Pani/Pana danych osobowych do państw trzecich.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych, przez okres 24 miesięcy.

Ma Pan/Pani prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.

Ma Pan/Pani prawo do przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio innemu administratorowi.

Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Brak zgody nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania i nie spowoduje wobec Pana/Pani jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie będzie stanowił przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.

Ma Pan/Pani prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Cofnięcia zgody dokonuje się poprzez kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: odo_contactcenter@contactcenter.pl

Poznaj

Contact Center Sp. z o.o.

Contact Center sp. z o.o. od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Poprzez innowacyjne działania i rozwój oferty produktowej nieustannie dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się trendów a przede wszystkim rynkowych oczekiwań i potrzeb.

Poznaj stanowisko: Konsultant Telefoniczny 
Konsultant telefoniczny to osoba, która za pomocą telefonu, skypa udziela porad dla klientów biznesowych lub indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usług it, prawie, finansach, reklamie, a także buduje i utrzymuje pozytywne relacje z klientami. Pracownik ten powinien mieć wykształcenie min. średnie oraz umiejętności w obsłudze komputera w stopniu ...
Praca Konsultant Telefoniczny