Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Nationale-Nederlanden

Warszawa

32 dni temu

Wkręć się
w Nationale-Nederlanden.
Budujemy nowy zespół ekspertów!
 
Zostań
Młodszym specjalistą ds. obsługi klienta
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • Wykonywanie telefonów powitalnych
  • Profesjonalne wsparcie naszych klientów
Nasza oferta jest dla Ciebie, jeśli:
  • Posiadasz już pierwsze doświadczenie w obsłudze Klienta, także w innych branżach
  • Szukasz pracy na pełny etat (w dwuzmianowym systemie, od pon. do pt., z elastycznym grafikiem planowanym z miesięcznym wyprzedzeniem)
  • Jesteś komunikatywny
  • Dobrze organizujesz swój czas pracy
Oferujemy:
  • Atrakcyjną lokalizację na zielonym Powiślu (metro Centrum Nauki Kopernik)
  • Umowę o pracę
  • Strefę relaksu w przyjemnej przestrzeni
  • Elastyczny czas pracy
  • Płatny program poleceń pracowników
  • Strefę dla rowerzystów (parking, szatnie, prysznice)
  • Kafeterię benefitów
  • Medicover i ubezpieczenie grupowe
  • Sekcje sportowe (biegowa, koszykówki)
  • Ask Henry- prywatny asystent

Dołączdonas!

Aplikuj

Poznaj

Nationale-Nederlanden

Dlaczego warto?

Ubezpieczenia, emerytury i inwestycje to nasza pasja i żywioł. Mamy silne, międzynarodowe korzenie - jesteśmy częścią holenderskiej Grupy NN obecnej w ponad 18 krajach w Europie i Azji.

Kreatywne pomysły, kontakt z klientem i tworzenie nowoczesnych rozwiązań są Twoimi mocnymi stronami? Czekamy właśnie na Ciebie!

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta