Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

ESOLEO Sp. z o.o.

Warszawa - Al. Wyścigowa 6

15 dni temu

Zespół ESOLEO tworzą pasjonaci. Dbamy o rozwój w trosce o środowisko. ZajmujeMY się instalacjami fotowoltaicznymi oraz projektowaniem wraz z instalacją systemów oświetleniowych od wielu lat. Nasze bogate doświadczenie gwarantuje profesjonalizm i wysoką jakość świadczonych przez nas usług. W rozwoju wspierają nas nowe technologie.

 

Jesteśmy częścią Grupy Polsat, w skład której wchodzą m.in.: Cyfrowy Polsat, Polkomtel – operator sieci Plus, Telewizja Polsat, Netia oraz IPLA. Najbliższy okres to dynamiczny rozwój firmy i dostępności naszych usług. To my wyznaczamy standardy bezpieczeństwa i jakości na rynku fotowoltaicznym.

 

Entuzjastycznie patrzymy w przyszłość, którą sami tworzymy.

 

Dołącz do nas, wspieraj nasze działania na rzecz środowiska naturalnego i rozwoju nowych technologii. Razem z nami wyznaczaj trendy i standardy nowoczesnego, proekologicznego stylu życia.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa - Al. Wyścigowa 6

 

Obowiązki:
  • Wsparcie Klientów poprzez obsługę e-mailową i telefoniczną,
  • Rozwiązywanie problemów oraz udzielanie wstępnych rad dla Klientów,
  • Obsługa wniosków kredytowych,
  • Bieżąca obsługa połączeń przychodzących,
  • Obsługa połączeń wychodzących,
  • Stały kontakt z doradcami technicznymi oraz sprzedażą,
  • Stała współpraca z działami spółki,
  • Obsługa aplikacji wspomagających procesy w spółce,
  • Raportowanie procesów.
Wymagania:
  • Obsługa narzędzi komputerowych MS Office,
  • Doświadczenie na podobny stanowisku min. 1 rok,
  • Wysoka kultura osobista, samodzielność, odpowiedzialność, chęć rozwoju, nastawienie na osiągniecie wyników i satysfakcji Klienta, komunikatywność, miła aparycja,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego – obsługa interesantów.
Współpracując z nami oferujemy:
  • Samodzielną, odpowiedzialną pracę,
  • Szkolenia, rozwój,
  • Koleżeńską atmosferę w pracy, model zadaniowy,
  • Elastyczny czas pracy adekwatny do realizacji zadań,
  • Stabilne zatrudnienie – dogodne formy zatrudnienia,
  • Pakiet medyczny, kartę sportową – po okresie próbnym,
  • Dobry dojazd komunikacją miejską – w pobliżu stacja metra Wilanowska oraz pętla tramwajowa,
  • Profesjonalne i niezbędne narzędzia pracy.
Bardzo proszę o dodanie jeszcze dodatkowo pod ogłoszeniem:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., dalej „RODO”, informujemy, że: Administratorem danych osobowych jest Esoleo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy Al. Wyścigowej 6, dalej „Esoleo”. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się na adres: rodo@esoleo.pl lub kierując korespondencję pisemna na adres siedziby Esoleo. Dane osobowe przetwarzane będą w celu: a) prowadzenia procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; b) rejestracji w bazie kandydatów, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. zgody na przetwarzanie danych osobowych c) ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. W przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody, może być ona wycofana w każdym czasie bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano przed wycofaniem zgody. Dane osobowe mogą być udostępniane odbiorcom danych uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów, podmiotom współpracującym z Esoleo, podmiotom przetwarzających dane na zlecenie Esoleo. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej.

Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu a) tj. prowadzenia procesu rekrutacyjnego oraz przez 6 miesięcy po zakończonym procesie, b) gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 2 lat od przesłania zgłoszenia bądź do momentu wycofania zgody c) ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń. Po ustaniu celu przetwarzania dane zostaną usunięte.

Osoba, której dane dotyczą, posiada prawo do: a) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; b) żądania dostępu do danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, oraz prawo do przenoszenia danych tj. prawo otrzymania od nas Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie informatycznym nadającym się do odczytu maszynowego, jeśli takie przesłanie jest technicznie możliwe; c) wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania ze względu na swoją szczególną sytuację; d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie dotyczących jej danych osobowych narusza przepisy RODO.

Podanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w procesie rekrutacyjnym.

Zakres przetwarzanych danych osobowych obejmuje dane zawarte w CV.

Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane, ani nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji

Poznaj

ESOLEO Sp. z o o.

Zespół ESOLEO tworzą pasjonaci. Dbamy o rozwój w trosce o środowisko. ZajmujeMY się instalacjami fotowoltaicznymi oraz projektowaniem wraz z instalacją systemów oświetleniowych od wielu lat. Nasze bogate doświadczenie gwarantuje profesjonalizm i wysoką jakość świadczonych przez nas usług. W rozwoju wspierają nas nowe technologie.

 

 

Jesteśmy częścią Grupy Polsat, w skład której wchodzą m.in.: Cyfrowy Polsat, Polkomtel – operator sieci Plus, Telewizja Polsat, Netia oraz IPLA. Najbliższy okres to dynamiczny rozwój firmy i dostępności naszych usług. To my wyznaczamy standardy bezpieczeństwa i jakości na rynku fotowoltaicznym.

 

Entuzjastycznie patrzymy w przyszłość, którą sami tworzymy.

 

 

 

 

Dołącz do nas, wspieraj nasze działania na rzecz środowiska naturalnego i rozwoju nowych technologii. Razem z nami wyznaczaj trendy i standardy nowoczesnego, proekologicznego stylu życia.

Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w danym sektorze sklepu wielobranżowego, a także do obowiązków pracownika tego należy też: dbałość o dobre relacje z klientami, realizacja planów sprzedaży, monitorowanie płatności obsługiwanych klientów, rozpatrywanie reklamacji, kontrola dokumentacji magazynowej, udział w ...
Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta