Akademia Leona Koźmińskiego
prowadzi rekrutację na stanowisko:
Centralny Punkt Obsługi Klienta
Dział Administracyjny
- przygotowanie sal do prowadzenia zajęć dydaktycznych,
- dbałość o porządek oraz wyposażenie techniczne pomieszczeń,
- obsługa spotkań i uroczystości odbywających się na terenie Uczelni,
- pomoc w obsłudze technicznej w trakcie realizacji wydarzeń,
- wsparcie wykładowców oraz pracowników ALK pod względem technicznym
- wykształcenie min. średnie,
- mile widziane wykształcenie o kierunku elektronicznym,
- dyspozycyjność do pracy zmianowej od poniedziałku do piątku,
- gotowość do podejmowania się dyżurów w wybrane soboty i niedziele,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
- podstawowa znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,
- sprawność fizyczna, zdolności manualne i techniczne,
- komunikatywność, gotowość do udzielania wsparcia.
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w ramach pełnego etatu,
- praca w dogodnej lokalizacji i w nowoczesnym budynku,
- bezpłatne kursy języka angielskiego i udział w szkoleniach,
- bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej,
- benefity w ramach świadczeń socjalnych,
- możliwość korzystania z oferty ALK na preferencyjnych warunkach.
Poznaj
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego jest samodzielną, niezależną finansowo uczelnią wyższą o pełnych prawach akademickich, założoną w 1993 roku i zlokalizowaną w sercu Europy. Oferta uczelni obejmuje różnorodne programy studiów licencjackich, magisterskich, podyplomowych, MBA oraz doktoranckich. Uczelnia uzyskała polskie i uznane na świecie akredytacje, w tym potrójną koronę akredytacji EQUIS, AACSB, AMBA. Zajmuje także wiodące miejsca w światowych i krajowych rankingach edukacyjnych, potwierdzających wysoką jakość kształcenia i działalności naukowo-badawczej. Od 2009 roku Akademia Leona Koźmińskiego nieprzerwanie znajduje się w rankingach „Financial Times” (FT), obejmujących najlepsze uczelnie biznesowe z całego świata.