Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Siedziba Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych mieści się w Al. Jerozolimskich 181C, w budynku C kompleksu Adgar, który jest przystosowany do obsługi osób, które mają trudności w poruszaniu się. W budynku znajdują się windy, które umożliwiają dostęp do wszystkich pięter budynku, brak jest barier w postaci progów i wąskich drzwi. Na poziomie 0 w holu budynku znajduje się toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych ruchowo.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Brajla (poza oznaczeniami przycisków wind) ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Szczegółowe informacje na temat dostępności Urzędu dla osób z niepełnosprawnościami znajdują się w deklaracji dostępności.
Zakres zadań
- Weryfikacja wprowadzonych danych i generowanie niepowtarzalnych numerów rejestracyjnych dla podmiotów w Europejskiej bazie danych o wyrobach medycznych EUDAMED oraz prowadzenie korespondencji w tym zakresie
- Przekazywanie danych pochodzących ze zgłoszeń oraz informacji zawartych w certyfikatach zgodności wydanych przez jednostki notyfikowane do europejskiej bazy danych o wyrobach medycznych EUDAMED
- Gromadzenie i systematyka informacji o zawieszonych lub wycofanych certyfikatach zgodności oraz prowadzenie wykazu informacji o zawieszonych lub wycofanych certyfikatach zgodności wydanych przez jednostki notyfikowane w urzędowym publikatorze teleinformatycznym
- Udzielanie odpowiedzi na wnioski w trybie dostępu do informacji publicznej
- Prowadzenie korespondencji w zakresie certyfikatów z jednostkami notyfikowanymi, organami kompetentnymi państw członkowskich oraz podmiotami zewnętrznymi
- Śledzenie zmian przepisów prawnych dotyczących wyrobów medycznych oraz przepisów regulujących prawo administracyjne w ramach samokształcenia
- Przygotowywanie spraw zakończonych do zdania do archiwum Urzędu poprzez właściwe oznakowanie i przygotowanie protokołów zdawczych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Znajomość przepisów ustawy o wyrobach medycznych oraz towarzyszących rozporządzeń
- Znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej
- Znajomość europejskich przepisów dotyczących wyrobów medycznych
- Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego
- Umiejętność obsługi programów komputerowych MS Office
- Umiejętność analitycznego myślenia, negocjowania, rozwiązywania problemów, działania w stresie, asertywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie w obszarze administracji publicznej oraz znajomość nomenklatury wyrobów medycznych