Naczelnik

Główny Urząd Miar w Warszawie
Warszawa
kierownik/koordynator
praca stacjonarna
4 godz. temu
Główny Urząd Miar w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Naczelnik
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 159005

Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Zagrożenie korupcją. Działanie pod presją czasu.


W budynku znajduje się winda oraz łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

Zakres zadań

  • Kieruje pracą Wydziału Prawno-Legislacyjnego, w tym planuje, organizuje, koordynuje i kontroluje wykonywanie zadań.
  • Koordynuje i nadzoruje opracowywanie lub opiniowanie projektów aktów normatywnych i innych dokumentów rządowych.
  • Nadzoruje opiniowanie, pod względem formalnoprawnym, projektów decyzji i postanowień administracyjnych oraz wezwań i pism w postępowaniach administracyjnych.
  • Koordynuje i nadzoruje przygotowywanie i opiniowanie projektów aktów wewnętrznych, wydawanych przez Prezesa Głównego Urzędu Miar i Dyrektora Generalnego Urzędu.
  • Koordynuje i nadzoruje przygotowywanie interpretacji przepisów prawnych i opinii prawnych.
  • Organizuje, nadzoruje i koordynuje prace związane ze śledzeniem zmian stanu prawnego w zakresie działania Urzędu.
  • Realizuje zadania z zakresu obsługi prawnej, w tym przygotowuje lub opiniuje, pod względem formalnoprawnym, projekty aktów normatywnych i innych dokumentów rządowych oraz projekty aktów wewnętrznych, wydawanych przez Prezesa Głównego Urzędu Miar i Dyrektora Generalnego Urzędu, współdziała w prowadzeniu postępowań administracyjnych, sporządza opinie prawne.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, w tym 3 lata w zakresie tworzenia lub opiniowania projektów aktów normatywnych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pisanie pism, rozumienie tekstów fachowych oraz wypowiadanie się na tematy związane z wykonywaną pracą
  • Znajomość zasad techniki prawodawczej
  • Znajomość ustawy – Prawo o miarach i ustawy o tachografach oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
  • Znajomość ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Umiejętność: analitycznego myślenia, argumentacji, negocjacji
  • Umiejętności: rozwiązywania problemów, organizacji pracy, pracy pod presją czasu
  • Umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność
  • Umiejętność kierowania zespołem
  • Umiejętność obsługi programów komputerowych, tj. MS Office, LEX
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Aplikacja legislacyjna lub studia podyplomowe z zakresu legislacji

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje)Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ukończenia aplikacji legislacyjnej lub ukończenia studiów podyplomowych z zakresu legislacji

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2026-01-12 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Główny Urząd Miar
Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Elektoralna 2
00-139 Warszawa

Dokumenty można składać przez ePUAP lub na adres rekrutacja@gum.gov.pl lub w kancelarii GUM w godz. 8.00-16.00.

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

1. Administrator danych


Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Główny Urząd Miar reprezentowany przez Dyrektora Generalnego GUM.


2. Kontakt z Administratorem danych


Z administratorem danych może Pani/Pan skontaktować się telefonicznie pod numerem: (22) 581 93 99, osobiście lub korespondencyjnie pod adresem: Główny Urząd Miar, ul. Elektoralna 2, 00-139 Warszawa, a także za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: gum@gum.gov.pl


3. Inspektor ochrony danych


Administrator danych wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się korespondencyjnie pod adresem: Inspektor Ochrony Danych, Główny Urząd Miar, ul. Elektoralna 2, 00-139 Warszawa, a także za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@gum.gov.pl


4. Cel przetwarzania danych osobowych


Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez administratora w celu:


- przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w służbie cywilnej,


- realizacji obowiązków prawnych, w tym realizacji prawa do informacji publicznej,


- archiwizacji dokumentów po przeprowadzeniu naboru.


5. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych


Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz lit. c RODO w związku z przepisami ustawy z 21.11.2008 r. o służbie cywilnej oraz przepisami ustawy z 26.06.1974 r. Kodeks pracy, a także przepisami ustawy z 6.09.2001 r. o dostępie do informacji publicznej. W zakresie danych, które wskazane zostaną przez Państwa w przesłanych dokumentach, a których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa, dane osobowe będą przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


6. Okres przetwarzania danych


Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez administratora przez czas określony w przepisach o archiwizacji, tj. ustawie z 14.07.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.


7. Odbiorcy danych


Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty, którym administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych. Ponadto Pani/Pana dane osobowe w zakresie imienia i nazwiska stanowić będą informację publiczną (art. 29 ustawy o służbie cywilnej), a jeżeli zostanie Pani/Pan wybrany w naborze, to dane te wraz z miejscem zamieszkania opublikowane zostaną w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie urzędu oraz Biuletynie Informacji Publicznej (art. 31 ustawy o służbie cywilnej).


8. Uprawnienia


Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Ponadto w zakresie danych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, co nie będzie miało wpływu na przetwarzanie danych dokonane przed takim wycofaniem.


9. Prawo do skargi do organu nadzorczego


Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważa Pani/Pan, że niezgodnie z prawem przetwarzamy dane osobowe.


10. Obowiązek podania danych


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy lub przepisów ustawy o służbie cywilnej jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w naborze na wolne stanowisko w służbie cywilnej. Podanie innych danych jest dobrowolne.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Prawnik / Specjalista ds. prawnych

    Pomysłowi Księgowi   Warszawa, Śródmieście, przy stacji metra Świętokrzyska    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior / ekspert  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   7 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    obsługa bieżąca przypisanej grupy klientów (telefoniczna, emailowa); obsługa bezpośrednia klientów; kontakt z urzędami w sprawach klientów; sporządzanie pism w sprawach związanych z obsługą; obsługa dokumentacji (sporządzanie umów, wypełnianie dokumentów urzędowych, archiwizowanie itp.).
  • Prawnik Prawa Pracy (k/m/x)

    Auchan Polska Sp. z o.o.   Piaseczno, ul. Puławska 46    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Twoje zadania: Doradztwo w zakresie prawa pracy i bhp; Przygotowywanie i konsultacja umów z obszaru HR; Przygotowywanie projektów wypowiedzeń, porozumień, zarządzeń; Przygotowywanie aneksów do regulaminów; Udział w spotkaniach z partnerem społecznym i wyjaśnianie spraw pracowniczych;...
  • Radca prawny (k/m)

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Chałubińskiego 8    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: reprezentowanie Wód Polskich w postępowaniach przed sądami powszechnymi, Sądem Najwyższym, sądami administracyjnymi, KIO, organami egzekucyjnymi i innymi, udzielanie konsultacji oraz porad poszczególnym komórkom i jednostkom organizacyjnym,...
  • Młodszy Inspektor ds. Legislacji Wewnętrznej w Wydziale Prezydialnym (k/m)

    Straż Miejska m.st. Warszawy   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zadania: Monitorowanie obowiązujących przepisów prawa miejscowego i powszechnego oraz ich wpływu na działalność Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym: realizowanie i kierowanie procesami legislacyjnymi we współpracy z komórkami organizacyjnymi Straży Miejskiej m.st. Warszawy m.in....
  • Radca Prawny / Radczyni Prawna

    Kancelaria Doradztwa Podatkowego Grzegorz Sawicki   Warszawa, Praga-Południe, Część biurowa Atrium Promenada    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa prawna przedsiębiorców w zakresie prawa handlowego. Przygotowywanie i opiniowanie dokumentów korporacyjnych (uchwał, umów, regulaminów). Rejestrowanie spółek w KRS (w tym przez S24) oraz obsługa zmian we wpisach. Sporządzanie i weryfikacja umów...
  • Radca Prawny

    Kancelaria Doradztwa Podatkowego Grzegorz Sawicki   Warszawa, Praga-Południe, Część biurowa Atrium Promenada    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa prawna przedsiębiorców w zakresie prawa handlowego. Przygotowywanie dokumentów korporacyjnych, uchwał, umów i regulaminów. Rejestrowanie spółek w KRS (w tym przez system S24) oraz obsługa zmian we wpisach. Sporządzanie i opiniowanie umów handlowych....
  • Prawniczka / Prawnik (Prawo Pracy)

    Klient portalu Praca.pl   Piaseczno    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    doradztwo w obszarze prawa pracy i BHP, przygotowywanie oraz konsultowanie umów HR, wypowiedzeń, porozumień, zarządzeń i aneksów do regulaminów, udział w spotkaniach z partnerem społecznym i wyjaśnianie kwestii pracowniczych, wsparcie prawne w zatrudnianiu cudzoziemców, współpraca z...
  • Prawnik / Asystent Prawny

    MONNARI TRADE S.A.   Łódź, ul. Rzgowska 30    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków: sporządzanie projektów opinii prawnych, pism, wniosków do organów państwowych i samorządowych; przygotowywanie stanowisk prawnych, opinii do umów zawieranych przez Spółkę oraz projektów umów związanych z bieżącą działalnością Spółki, weryfikowanie od strony...
  • Prawnik

    Doradztwo Podatkowe Graczyk S. C.   Wodzisław Śląski, ul. Radlińska 68    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Zakres obowiązków: Praca na rzecz Biura Zarządu, ścisła wspólpraca z Zarządem; Świadczenie bieżącej obsługi prawnej oraz doradztwa na rzecz firm wewnętrznych oraz Klientów Kancelarii; Analiza i rozwiązywanie zagadnień prawnych; Sporządzanie projektów pism procesowych, umów, opinii...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Compliance i Ryzyka Regulacyjnego

    KABAT TYRE Sp. z o.o.   Budzyń    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres Obowiązków: Opracowywanie i wdrażanie strategii oraz wewnętrznych procedur Compliance. Zapewnienie zgodności działalności z przepisami (polskimi, UE), ze szczególnym uwzględnieniem sankcji wojennych, gospodarczych i finansowych. Identyfikacja, ocena i minimalizowanie ryzyka...